{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Glædelig jul {{forumTopicSubject}}

Hej alle I glade tvillingemødre og -fædre

Jeg synes lige det var på tide med at nyt gruppebillede, og som enevældig administrator (hehe) valgte jeg mine egne små nissepiger...

Her går det godt, pigerne er 8½ mdr og ikke til at styre. De ruller rundt over det hele og roder dvd'er ud på gulvet, tjekker ledninger og kolliderer med bordben og stoleben.
Deres legetøj har alt sammen forvandlet sig til slagtøj, som skal hamres ned i gulvet eller bordet.
De spiser selv rugbrødsmadder, helst med hele hovedet.
Og så snakker de så man tror det er løgn. De fortæller og fortæller... både til hinanden, til os, til hunden og ja til luften... Hvad de siger har vi ikke den fjerneste anelse om, dog har Julie lært at sige ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja, og det kan hun så få en hel dag til at gå med.
De er liiiige ved at fatte det med at kravle, så måske skal de kravle rundt om juletræet, hvem ved.
Vi er lige inde i en træls periode med sammenlagt 4 tænder på vej, så der er røde numser og pyller... men de tager det i stiv arm det meste af dagen...
De er kommet på deres eget værelse i hver deres seng og sove. Nogen aftener, som f.eks. i aften er vi dog nød til at lægge dem i samme seng, ellers vil de bare ikke sove. Så ligger de og snakker lidt - bytter sutter og lægger sig til sidst til at sove, med hinanden i hånden.

Jeg elsker at være mor til tvillinger, hvor er livet dog bare herligt.

Hvordan går det hos jer?

Og til sidst:

**GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR**

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædelig jul
  • #1   17. dec 2009 Glædelig jul til dig også
    Dejligt at høre at der er gang i huset hjemme hos dig.
    Mine tvillinger er lige blevet 5 måneder, og de har nu fundet ud af at man kan hvine. Hold da op jeg kan være helt ør i hovedet når de bliver lagt ud og sove til middag. De er så småt ved at opdage hinanden og kan bruge lang tid på at kigge på hinanden.
    Ellers går det super med dem. De er er beyndt på grød og de elsker det.
    Kartoflerne er ikke nogen sucess det bliver sog regel spyttet ud igen, men vi fortsætter med at øve det, de skal nok få lært at spise dem.
    Jeg elsker også at være mor til tvillinger. Tænk at man får lov til at få dobbelt smil hver dag, ja alt er dobbelt og jeg ville bestemt ikke bytte med dem som kun har en.
    Knus Anja

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #2   27. dec 2009 Hejsa!!

Også lige en julehilsen fra mine to drenge som jo snart er 9 måneder!! Ja det er næsten ikke til at tro!! Tiden går bare alt for stærk.
    De er begyndt at sidde op selv og lege og det kan de få en masse tid til at gå med. Legetøjet er blevet mere spændende end det var før - specielt legetøjet der kan sige lyde, synge og rasle ellers er de god til selv at få en lyd frem!! De snakker, snakker og snakker både med hinanden men også til mig, så det er bare helt fantastisk. De er blevet meget bevidste om hinanden og kan godt finde på at tage noget lgetøj ud af brormands hænder, så de bliver nogle værre bøller. Motorikken er de ikke så glade for!! Deres motto må være: ikke lave mere med min krop end højest nødvendig, men jeg håber da at de kommer til at om ikke kravle, så gå i hvert fald!! Der bliver da øvet lidt i ny og næ!! Nu kan tæerne i hvert fald puttes i munden så mon ikke snart et rul fra ryg til mave kommer!! Ang. mad så er de altædende!! De spiser alt hvad der kan kommes i munden med stor velbehag så kræsne bliver de i hvert fald ikke. Dog gider de ikke spise så meget rugbrød for det skal tygges på alt for længe. Det er ikke altid tålmodigheden rækker til det!!
    Ellers er de nogle nemme drenge og jeg vil i hvert fald heller ikke bytte med dem som kun har en. Godt nok er der dobbelt arbejde af det hele men de vil altid have hinanden og få meget ud af hinanden!!
    Jeg vil også ønske alle en forsinket glædelig jul og godt nytår.
    Julehisner fra Sanne!!

Kommentér på:
Glædelig jul

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce