1.405 visninger
|
Oprettet:

4. jun 2008 Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
amning {{forumTopicSubject}}
Hejsa... Jeg ku godt tænke mig at hører hvor længe i forskellige ammede jeres tvillinger fuldt ud???
Jeg har ammet mine piger i 6 uger nu, og nu begynder de at vise, at det måske ikk er nok, så er begyndt at supplerer med mme, og det gør mig rigtig ked af det, da jeg havde et meget stort ønske om at amme dem i rigtig lang tid i hvert fald 6 måneder. Ammede min store pige i 10 måneder ca., og håbede succesen ville gentage sig. Føler virkelig det er et nederlag for mig, og føler mig som en rigtig dårlig mor over at gi dem sutteflaske:-(
feb 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
Jeg fik slet ikke amningen i gang da jeg simpelthen ikke producerede nok mælk. Drengene blev også født for tidligt og sov det meste af tiden, så de havde ikke den store interesse i det!! og dermed gik mælkeproduktionen i stå selvom jeg malkede ud men det var ikke nok. Jeg følte også i starten at jeg ikke var en god mor for jeg havde virkelig set frem til at prøve det, så det var hårdt for mig at erkende at jeg ikke kunne. Det var først efter beslutningen var taget og drengene begyndte at vise interesse for sutteflasken det gik op for mig at det var sådan det skulle være. Sidenhen har jeg ikke fortrudt det og jeg forsøger at lægge dem så tæt til brystet mens de får flaske så situationen ligner lidt en ammesituation. Det fungerer rigtig fint men er selvfølgelig bitter over ikke at få lov at prøve at amme men hvem ved måske får jeg lov at prøve engang hvis der skulle dukke en ny mand op i mit liv!!
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 4 Svar: 38
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 26
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
amning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside