{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Flere forfærdelige behandlinger.. {{forumTopicSubject}}

Synes bare lige jeg vil sige, at jeg tager hatten af for jer som har været igennem utallige af fertilitetsforløb uden resultat. Det kræver sgu sin kvinde at holde til alle de nederlag gang på gang....

Grunden til jeg skriver er som nogen måske ved, at jeg netop i dag er afsluttet i det offentlige fordi jeg fik negativ test i vores sidste behandling med fryseæg.

Vi har været ret heldige, var kun igennem 2 IUI'er og derefter til 1. IVF hvor det 1. ene æg vi optøede gav os vores lille dreng. Så det er så de sidste to æg vi havde, der nu er negativ.
Det er jo på en måde i 1. forsøg det lykkedes at få et barn og jeg tænker bare på hvor hårdt det er bare at være igennme dette her for at få nr. 2. Men hvad så med alle jer som måske har været igennem 4-8 lange hormonbehandlinger. Puh, hatten af for jer...

Håber er ikke væk her, har bestilt tid til privat praksis til samtale på mandag og der er ingen ventetid på behandling. Så vi kan hurtigt komme igang igen, men det er dyrt og streng med alle de hormoner....
Nå man fat nyt mod og så op på hesten igen.
Mange af jer kender det jo...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere forfærdelige behandlinger..
  • #1   27. okt 2009 hvor er jeg ked af at læse, at det ikke er lykkedes jer denne gang... Håber virkelig at i hurtigt opnår at få en positiv graviditetstest efter jeres besøg på den private klinik, og at i undgår at skulle i alt for mange behandlinger...




  • #2   28. okt 2009 ØV ØV ØV ØV - det er jeg ked af at høre. Ja det er ikke bare sådan lige at være i behandling vi har været igennem 3 x IUI og i morgen tidlig starter IVF - nedregulering.......og så videre.......Der skal tages rigtig mange sprøjter.......

    Så vi håber og tror på at det lykkes os i 1. forsøg - det skal det smiley


Kommentér på:
Flere forfærdelige behandlinger..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce