1.272 visninger
|
Oprettet:
Mangler lidt hjælp til en tattoo {{forumTopicSubject}}
Nogen som har et godt redigerings program eller er gode til at tegne??
Har et billede af den tattoo jeg skal ha lavet men kan ikke få den forstørret / forminkset på den ånsvage printer her. Og nu er pixlene blevet så dårlige den ikke kan bruges. Eller HVis der var nogen her som er gode til at tegne som vil tegne den op for mig og sende mig tegningen på mail eller lignende.
Har også nogle små som skal forstørres lidt :O)
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 165 Svar: 567
Det gjorde jeg med min og så forstørrede de den bare på en kopimaskine..
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 29 Svar: 1.248
jun 2008
Ellers må du sende den til din mail, eller ligge den over på usb og tage det med ned til tatovøren og få det printet ud der og så forstørre de..
Du kan ikke gøre andet desværre.
Når et billede først er gjort lille, kan det ikke gøres stor igen, hvor det er pænt..
jun 2008
dec 2008
jun 2008
For ved godt det fucker op med pixels, men det er fordi billede enten ikke er i god nok kvalitet eller fordi du har fået gjort det mindre og er kommet til at gemme det sådan..
Men når du skal ned og have den tatoveret, så skal den jo under alle omstændigheder printes ud og du gør det eller tatovøren gør det er lige meget.
Det er bare print den ud i den størrelse den er NU og så kan tatovøren forstørre den, ved at lægge den på kopimaskinen og så gør kopimaskinen arbejdet.. Det har ikke noget med pixels at gøre når kopimaskinen gør det..
dec 2008
Mangler lidt hjælp til en tattoo
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside