{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

opdate herfra {{forumTopicSubject}}

Ja lige en opdate herfra... var t vægt scanning idag 27+6, og den gik desværre ikk så godt... den mindste tvillinge tar i nok på, hun ligger minus 27%, og den er blevet større fra hver gang, og har tyngdefornemmelse, og hun ku se min livmoderhals var 3,3- 3,7, hvilket var fint, men hvis jeg hostede åbnede den sig lidt, så blev indlagt på stedet, og har hun fået lungemodning... Hun sagde jeg sku være heldig, hvis jeg nåede de 34 uger, men hun troede det næppe, så nu må vi se

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdate herfra
  • #1   9. sep 2009 Puha, sikke da noget hø. Det er akkurat som det skete her. Den eneste forskel er vist at min livmoderhals var lidt kortere, 2,3.

Lægerne skønnede dog vægten forkert, da den tvilling de var så bekymrede for, kom ud og var den største...

Jeg blev beordret i seng fra uge 28, og der lå jeg så de næste 2 mdr.

Hold dig absolut i ro, liggende. Lad være med at lave noget somhelst. Slap af og sov. Spis alt hvad du overhovedet magter, så ungerne kan få noget at vokse af.

Mine piger blev født ved pks og vejede ved fødslen 2088 g og 2018 g. De er lige blevet 5 mdr og ligger nu på normalgennemsnittet i deres vægt.

Og så krydser jeg ALT hvad krydses kan for dig og dine bøllefrøer. Hold os opdaterede smiley

• #2   10. sep 2009 dejligt med en god historie... ska nok holde jer opdateret... ska scannes i næste uge igen, så må vi se

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #3   10. sep 2009 Hejsa!!

Trist at høre. Det samme skete for mig, både med vægtscanning hvor den ene ikke tog ordentlig på i vægt. Jeg blev også beordret max aflastning ca. omkring samme tidspunkt som dig - først hjemme og til sidst på sygehuset, pga. forkortet livmoderhals 2,0. Jeg fødte i uge 33+5, så det er nok rigtig nok hvad de siger at du ikke går længere end til uge 34. Du skal bare tænke på at for hver dag der går er en kæmpe bonus for dine 2 tøzer i mavsen. De skal ikke komme ud endnu!!

• #4   11. sep 2009 ja er også begyndt at ta en dag af gange... andet er der ikk rigtig at gøre... Og vi er også begynder at forberede os på det ka ske når som helst

• #5   11. sep 2009 Ej det er da en træls aflsutning, men det er da ohså dejligt at der blir holdt øje med dem! Hvordan kan de give den ene tvilling lungemodner?Fik de ikke begge to?

• #6   12. sep 2009 jojo de får automatisk begge 2:-)

• #7   12. sep 2009 Nååå ku da heller ikke forstå hvis detkun var den ene der fik! smiley Men jeg krydser fingre for at de små i amven blir derinde i laaaang tid endnu smiley

• #8   16. sep 2009 Hej.

Da jeg selv lige har været det samme igennem kan jeg kun sige "slap af" For det er det eneste der kan hjælpe dig og dem. Jeg lå indlagt i 2 uger og det hjalp mig rigtig meget. det er hårdt at ligge der men det er det værd. Ønsker dig alt held og lykke.

Kommentér på:
opdate herfra

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce