685 visninger
|
Oprettet:

10. jun 2009 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 490
hvem er vi og hvor vi fra.. {{forumTopicSubject}}
Jeg hedder Maria, er 27 år, bor i en lille havneby der hedder hov i et meget gammelt hus, 200 meter fra vandet, er papmor til 2 skønne tøser og venter min den første baby til November,, en lille pige.. glæder mig
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 732
jeg hedder kristina er 22 jeg bor lidt udenfor horsens sammen med kæresten tommas på 24 vi har sammen sønnen tobias på lidt over 4 måneder og vores lille franske bulldog skipper jeg arbejder normalt i (lille) føtex i horsens og tommas er autolaker :))
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 39 Svar: 147
Jeg hedder Luise!. Jeg og min familie bor i Randers, i Vorup (en bydel i Randers). Min kæreste og jeg har været sammen i 7 år, og vi købte hus sammen i oktober 2008.
Vi fik hund sammen for 2 år siden, Kubwa. En lille blanding af yorkshire, westie, pomeranier og japansk spids, hun ligner en lille slædehund.
Den 11. maj i år fik vi, efter en lang hård fødsel, vores dejlige søn Caspian!
Når jeg ellers ikke er på barsel, er jeg erhvervsrådgiver-trainee i Nordea, og Jesper, min kæreste er mekaniker.
Det var en kort introduktion til min famile
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jeg hedder heidi og er 25.. bor sammen med min kæreste som hedder carsten som os er 25.. vi bor i et hus i trustrup nær grenå.. her bor vi sammen med vores lille hund king. vi er igang med projekt baby.. jeg er sosu hjælper i risskov og carsten arbejder for dks
hvem er vi og hvor vi fra..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside