941 visninger
|
Oprettet:
Så piger så er det vores måned {{forumTopicSubject}}
Så er det vores måned!!!
hvordan går det hos jer???
her går det fint, ville bare ønske der snart skete noget ;0)
Og Stort tillykke til dem i gruppen der allerede har fået deres små i armene;o)
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 124
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 14 Svar: 100
Jeg kan faktisk ikke rigtig holde til at gå pga bækkenløsning, og har bare så meget vand i kroppen at jeg overvejer at prikke hul for at se om det står ud i en stor stråle.. hehe..
Er der nogen af jer hvor slimproppen er gået på? Ikke hos mig, Tyder på han vil blive derine i lang tid...
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Ja her går det mere ned af bakke, er godt nok tynget af min graviditet nu, er 37+2 idag..... Hvergang jeg er ude og gå, handle eller er på besøg hos familie, ja så har jeg en meget hård mave, og det gør det ikke bedre når pigen begynder at sparke og puffe alt det hun kan i en meget udspilet maveskind..... Kun når jeg sidder ned og slapper af er maven lidt mere blød, men hun er stadig en del aktiv.... I sengen ligner man en strandet hval, og komme op derfra er dødens pølse.....
Engang imellem oplever jeg nogle jag/smerte ned i underlivet når jeg går, som virkelig får mig til at må stoppe op, og efterfølgende kan jeg kun tage meget små skridt samtidig med en smerte..... Er der nogen af jer der oplever det samme??
Men ja jeg ønsker også inderligt hun vil komme ud til verdenen før tid, meeeen ved så heller ikke om man ligger meget tæt op af ens mor, med hensyn til at føde før/til tiden/efter, er der nogen af jer der ved dette??
Og til jer der har født tillykke med jeres små puslinger....
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Glæder mig rigtig meget til det hele er overstået og jeg har fået lillepigen ud i armene.
Ønsker jer alle held og lykke, i den kommende tid. Og glæder mig meget til at høre hvor mange der har født imens jeg ligger indlagt.
feb 2009
Men ellers pøj pøj med det herfra....
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
feb 2009
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 28
Håber ikke i andre har ligesådan, for sys det er SLEMT... Var til jordmoder igår, hun gav mig nogle råd til at fremskynde processen, skulel trykke på nogen punkter mellem tommelfingeren og pegefingeren, så det bruger jeg meget tid på. Han sagde han stid fast og hun håbede ikke at se mig igen i uge 39
held og lykke til jer alle, og til dem der allerede har været heldige STORT tillykke..
Så piger så er det vores måned
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside