{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.928 visninger | Oprettet:

ttts {{forumTopicSubject}}

Til jer med enægget tvillinger. er der nogle der er blevet behandlet for det. vi var til scanning idag, og det vidste sig vores tøzer har det, hvor var det en svær besked at få. vi ska på rigshospitalet på tirsdag, hvor vi ska undersøges, og se om de ka ordne det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ttts
  • #1   3. jul 2009 åhh nej sikke da noget hø. Vi blev heldigvis forskånet, så jeg kan ikke rigtig hjælpe, men jeg krydser fingre for at de kan "fixe" det...

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #2   3. jul 2009 Jeg nåede ikke at få behandling for det for fødslen gik i gang inden det blev helt klargjort om det var tilfældet. De havde mistanke om at det var tilfældet da den ene af mine drenge ikke vejede nær så meget som den anden. Der var 500 g forskel i vægt ved fødslen, så der skulle nok være blevet gjort noget hvis fødslen ikke gik i gang.

• #3   4. jul 2009 sanne: Hvordan klarede dine drenge sig?

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

#4   4. jul 2009 Hej igen.

De har klaret sig fint men Patrick som vejede mest skulle have hjælp til at trække vejret i nogle dage hvorimod David, som vejede mindst klarede sig helt uden hjælp. Han ville bare ud, så han kunne få noget at spise og få mere plads, så han satte simpelthen fødslen i gang!! Det var brormand ikke klar til for han havde det for godt inde i maven uden at skulle kæmpe for noget. Derfor havde han problemer i starten men han fandt heldigvis hurtig ud af hvordan livet skal leves og har det super godt i dag uden men!! Mine drenge blev født i uge 33+5

• #5   5. jul 2009 susanne: Hvor tidlig havdt de egentlig mistanke til det?

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

#6   5. jul 2009 Jeg mener det var omkring scanningen i uge 30 hvor David kun havde taget 20 g. på på 14 dage, hvilket ikke var meget. Jeg skulle vente 14 dage igen på næste scanning og der blev han skudt til ca. 1600 g. Jeg blev sendt til Skejby sygehus til ekstra scanning, da de havde bedre udstyr dernede. Men de skød ham til at veje omkring 2000 g, hvilket han ikke gjorde. Så satte han så fødslen i gang selv 3 dage senere!!

• #7   6. jul 2009 oki, men det er jo en positiv historie, idet drengene har klaret det hele uden men

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

#8   6. jul 2009 Ja heldigvis..
    De er sunde og raske. Hvor langt er du henne? og hvilket køn bliver det?

• #9   7. jul 2009 jeg er kun 18+5, og det er 2 tøzer

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

#10   7. jul 2009 Så håber jeg at de kan ordne det i en fart så der ikke sker noget allerede nu. Ved du hvad de vil gøre? Vil de dele moderkagen i to via laser?

• #11   7. jul 2009 Ja ska ha lavet en laser operation imorgen. Så det håber vi går godt

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

#12   8. jul 2009 Det gør det da!! Det vigtigste er at dine 2 tøser får det godt og tager nogenlunde ens på i vægt, så de begge kan blive der i lang tid endnu!!

• #13   8. jul 2009 Operationen gik godt indtil videre. Der er faktisk ikk ret meget størrelse forskel på dem. De ligger meget tæt, men den ene har næsten ikk noget fostervand og den anden havde alt for meget. Så fik stift 2 1/2 l ud, og maven er blevet normal størrelse igen:) ska scannes imorgen, så det er vi spændt på hvordan det ser ud. Hvis alt går vel får vi lov at komme hjem smiley

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

#14   9. jul 2009 Det krydser jeg fingre for. Det kunne bare være skønt at komme hjem og få ro på og vide at alt er i den skønneste orden, så du kan nyde resten af graviditeten!! Det er nemlig skønt at være gravid!!

Kommentér på:
ttts

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce