{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gåstol og hoppegynge
  • #1   16. apr 2009 Jeg har faktisk lige snakket om det med min sp og hun sagde at man helst skulle holde sig langt fra disse to ting da det hindrede barnet i at lære at gå ordenligt. man bruger dem nemlig mest til handikappet børn.
    men ved ikke om hvis du kun bruger dem i så kort tid om de så kan gøre nogen skade.

• #2   16. apr 2009 Jeg har super god erfaring med gåvogn, vi brugte den fra vores søn var 4½ månede og han har bestemt ikke taget skade han kravlede da han var 7½ månede og gik da han var 11 måneder. hoppe gynge har jeg aldrig brugt til mine børn

• #3   16. apr 2009 Vi har gåvogn og hoppegynge og vores sp sagde ik så meget til det andet end at han kun måtte sidde i den max 15min af gangen og selv ik 15min hver time hehe. Og Emil er rigtig glad for dem når han får lov at bruge dem. Og i hoppegynge skal man sørge for at de har flad fod på jorden, de må ik kunne hænge i den.
    Men inden der kommer en stor diskution ud af det som der kom i en af de andre grupper ;O) Så er det helt op til hva man selv føler, nogen vil ik røre dem og andre er rigtig glade for dem, så hvis du gerne vil have sådan en gåvogn el hoppegynge så skal du da købe en.
    Jeg har en af hver og er glade for dem. En der ik har prøvet dem kan jo ik have hverken dårlige el gode erfaringer med dem

• #4   16. apr 2009 Jeg er lige med på en lytter.. har selv overvejet sådan en hoppegynge eller gåstol.

• #5   20. apr 2009 nu har jeg høbt en gåvogn og jannik er rigtig glad for at være i den det kvarter om dagen..:D

Kommentér på:
gåstol og hoppegynge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce