5. apr 2008 Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Tak fordi jeg måtte være med :) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er jo lidt sent inde i gruppen, men sandt at sige, så vidste jeg først i torsdags for en uge siden, at jeg var gravid og det var først i tirsdags jeg vidste min termin (at jeg var så langt fremme) Så det har været lidt vildt.
Mit navn er Janni og jeg bliver 25 d. 28. september. Jeg bor sammen med min forlovede Kent som bliver 27. Vi har en datter Helene, som blev 1 år d. 20. februar i år. Ja så det er tæt på hinanden. Vores lille mini i maven er også et ønskebarn, det kom bare nogle måneder før vi regnede med det Vi smed kondomerne da Helene blev 1 år, men på naturens mystiske måde er jeg jo blevet gravid allerede i december *GG* Det må vi jo tage med
Så jeg har sluppet for den værste periode - de første 3 måneder.
På tirsdag skal jeg have taget min fostervandsprøve og den håber vi bare går godt
Håber det er en god gruppe det her
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Jeg fandt ud af det ved et tilfælde fordi jeg havde vores datter til læge i onsdags for en uge siden. Hun havde haft feber og havde fået øjenbetændelse, så vi var lige til tjek og så kom jeg til at snakke om, at jeg synes det var mærkeligt at min mens ikke var kommet rigtigt igang efter at jeg havde født i februar sidste år. Havde haft en smule pletblødning nogle gange de sidste par måneder (ganske få og korte pletblødninger) og så mente min læge vi skulle tage en gravi test (igen - fik nemlig også taget en i november da jeg slet ikke havde blødt der)
Der kom jeg så ind om torsdagen og hov så var jeg gravid. Så mig af sted til scanning i tirsdags og shit var jo en del fremme i forhold til hvad vi troede. Tror jeg ikke har vist noget fordi jeg har ammet helt ind til slut december. Men mærkeligt, for har slet ikke haft nogen symptomer før her for 2 - 3 uger siden hvor jeg begyndte at få kvalme når jeg børstede tænder om morgenen, men jeg troede det var fordi vi var i en periode hvor vi alle 3 faktisk lå syge... *GG* Ja ting falder sammen hehe...
Tak fordi jeg måtte være med :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside