{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Lægetjek uge 24 {{forumTopicSubject}}

Så hurtigt har jeg aldrig været hos lægen før også været ude igen. Tror det tog ca. 10min måske mindre. Men alt i alt.

Så var alt som det skulle være. Hjertelyden var rigtigt fin, baby havde det godt. Og har kun taget 7kg på. Sys selv det er lidt vildt. Men det sys hun ikk..

Sys bare lige i skulle vide det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lægetjek uge 24
  • #1   20. feb 2009 Jeg var afsted igår. Det tog noget længere tid, men det var også fordi jeg har haft rigtig ondt i hofte/bækken det sidste stykke tid. Heldigvis var der kun en smule bækkenløsning og hun mente at en henvisning til fys ville kunne tage smerterne fra hoften, som nok bare var spændinger i muskler. Så det blev til en sygemelding på 2 uger (indtil videre).

Men baby havde det rigtig godt. Hun lyttede til maven og smilte til mig og sagde "ja, jeg kan mærke mere liv end jeg kan høre hjertelyden" - det er altså noget af en vildbasse jeg har i maven smiley
    Jeg har kun taget 4 kg. på og det blev der ikke kommenteret på, så mon ikke det er iorden. Mit symfyse fundus mål var 22 og det er lige over gennemsnittet.

• #3   20. feb 2009 Jamen jeg vidste ikke hvor meget jeg havde taget på, det var min læge selv der spurgte om jeg ville vide det... Sååå men jeg sys heller ikke det er meget jeg har taget på... Så det er jeg glad for..

• #4   22. feb 2009 hej.. jeg skal til lægetjek på onsdag, det glæder jeg mig til. Jeg har nok kun taget 3-4 kg på

Kommentér på:
Lægetjek uge 24

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce