{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salat.
  • #1   18. jan 2009 jeg ved ikke om det er en opskrift, men jeg elsker salater , med, ja lidt af hvert..

som:
    salat, minimajs, agurk, blomkål, ærter, advokado, peanuts/salatblandning, rødløg, og gerne en salat til så der er 2 slags , evt gulerødder og rødpeber , (tomat som jeg ikke spiser)i ... og så kan den jo laves til pastasalat, kog pasta og valgfri kød (skinke/bacon/tun/kebab) ... eller bare uden pasta .. og så lige en hjemmelavet dressing! creme fraice, karry, paprika, salt og peber .. den er himmelsk.

• #2   18. jan 2009 En god en for mig er en med gulerødder, rosiner, ananas, agurk, tomat, tun, kyllingestykker, peanuts, pasta, skinetern/kyllingetern, karrydressing ved siden af til kyllingestykkerne og så flutes til. Mmm, den mætter godt smiley

• #3   18. jan 2009 Jeg er lige med på en lure. :o)

• #4   18. jan 2009 Super tak, kom endelig med flere forslag...

• #5   18. jan 2009 jeg tilføjer lige ananas smiley det glemte jeg da .... ananas og advokado er et must smiley

• #6   18. jan 2009 den her SKAL jeg lave når vi får gæster ellers bliver de sure...

1 pk rucola
    ½ pk blokfeta ( gerne den fra netto) i tern eller smuldret
    1 pk peanuts
    cherrytomater ( skåret ret småt ud)
    sukkerærter ( skåret i have)
    rødløg i tern

dressing af : spsk god olie + 2 spsk balsamico eddike + salt +peber + meget knust hvidløg - det hele rystes sammen i en lille plastbeholder

jeg går ind for "lidt - men godt" i en salat og syntes det er bedst hvis man begrænser antallet af ingredienser lidt - men det er jo smag og behag smiley

Kommentér på:
Salat.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce