Smerter og lidt sygdom. {{forumTopicSubject}}
Godaften her inde..
Vil lige høre jer, hvor "pivet" er i omkring sygdom og sådan? Jeg har her de sidste dage gået og været forkølet og har her til aften en smule feber. Syns bare ikke det er noget jeg vil tage " alvorligt " og sætte de store igang for. Hvad mener i?
Et andet mere bekymrende spørgsmål. Jeg har siden ca 12 uge været sygemeldt pga bækken smerter, lægen og fysioterpeuten vil ikke kaldt det bækkenløsning men det er simpel hen bare mit bækken den blir ved at hoppe skævt så det trykker på sov nerver. Men her de seneste uger er det blevet meget meget værer, jeg mister simpelhen helt følelsen i højre ben, jeg kan ikke gå eller støtte på benet. Er ret bange for at falde, når alle muskler pludselig forsvinder og benet forsvinder under en.. Smerterne sidst på dagen og om aften er så ulidelige at det bare næsten ikke er til at holde ud..
Jeg har 10 uger igen. Har haft smerter fra start af, som blir værere og værere fra dag til dag.. Ved snart ikk hvad jeg skal gøre.. Min kæreste hjælper mig utroligt meget med at holde hovedet oppe her det sidste stykke tid. Han laver på det nærmeste alt her hjemme, det er så skønt at have ham til at hjælpe når jeg ikke selv kan.
Vi glæder os super meget til vores lille søn kommer til verden
Sorry - måtte bare lige af med lidt, kan næsten ikke klare smerterne:(
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Smerter og lidt sygdom.