{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

dårlig samvittighed? {{forumTopicSubject}}

jeg står i den situation at jeg føler dårlig samvittighed for vores datter på 19 mdr. hun skal som sagt være storesøster om to mdr. men føler bare at hun bliver forsømt framin side af. jeg fik bækkenløsning i 7 uge og iskas nerven sidder i klemme så kan ikke være særlig aktiv sammen med hende. og ordne kun babyens ting når hun er i dagpleje for hun kan jo ikke forstå det er hendes ting, men de er jo ikke på hendes værelse. og hva så når lille søster kommer er det meningen at hun skal overtage julie´s barnevogn, men pt sover hun stadigvæk til middag i den når hun er hjemme hvordan vil hun reagerer? og føler hun bliver forsømt da jeg er kommet til det punkt hvor jeg nærmest er ved at gå i panik over fødslen.. har vi det hele hva skal jeg have med på fødegangen og hva med dens værelse er det godt nok osv.. og hver gang jeg ordner noget på babyens værelse får jeg dårlig samvittighed over for julie hva mangler hun eller mangler hun noget hun skal også have også kører den bare..

Er det bare mig der er underlig eller har andre det også sådan.. Gør jeg noget forkert??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
dårlig samvittighed?

Annonce