{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Nanna H
Nanna H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23

KØB-BYTTE-SÆLGE ALT GODT TIL BØRNENE {{forumTopicSubject}}

KØB-BYTTE-SALG; ”ALT GODT TIL BØRNENE”

Afholdes i weekenden 14. og 15. april 2012, fra kl. 10-15 på Nordre Kærvej 45, 8444 Balle (Lige over for Munkholm Zoo!) Hvem har ikke en masse i gemmeren, som ikke bliver brugt mere??; Brystpumpe, regnslag, autostol, regntøj, børnetøj etc, etc…. Jamen, ring eller skriv til mig for booking af stadeplads (senest 1. april) på mobil 41153244 eller kbilde@hotmail.com, eller kom glad og gør en god handel.
- Der er allerede mange, som har booket en stadeplads helt gratis.
- Husk, at emnet hedder børn, så der må kun handles varer, som omhandler børn!!!
- Der vil være mulighed for at købe drikkevarer og lidt at spise til billige priser.
- Mulighed for at købe helt nyt tøj til favorable priser fra f.eks. Småfolk, Danefæ eller Katvig ved Anne Nørgaards stand.
Håber, vi ses til en fornøjelig og hyggelig weekend i børnenes tegn.
Mvh arrangør og vært, Linda Bilde Greve.

Kan ydermere tilføje, at det skal holdes i vores gildesal indenfor, men der er ikke som sådan varme på. Jeg sørger for bordene til stadepladserne, alt derudover skal man selv medbringe. Jeg har ikke lukket for booking endnu, men ved efter 1. april, hvor stor hver isærs stadeplads bliver og melder da tilbage til hver enkelt, som har booket en stadeplads. Ligger nogle inde med nogle spørgsmål, så spørg endelig undertegnede. Mvh Linda Greve.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
KØB-BYTTE-SÆLGE ALT GODT TIL BØRNENE

Annonce