424 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

inspiration til årsbog søges inspiration til årsbog søges

Jeg overvejer at lave en årsbog til den lille, både for egen hyggesskyld, men også for at den lille måske kan se tilbage og sige "ah ha det skete det år jeg blev født"

Jeg google lidt for inspiration, og fandt så nogle, der havde lavet en årsbog med billeder fra barnet gik i 1. i 2. 3. osv. klasse..

Så det er ikke lige den inspiration jeg har brug for her..

SÅ er der nogle der har hjemmesider, eller billeder af årsbøger de har lavet, som jeg må bruge til noget inspiration?

(Regner med at "starte" online, og så med tiden lave det om til en scrapbook med avisudklik osv)

Og så ved jeg ikke helt om Obama skal ind under 2009, eller hører han stadig under 2008 som den første sorte der blev valgt til præsident i USA?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
inspiration til årsbog søges

Annonce