2.972 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Længe siden"
Længe siden :)
Hejsa :) Det er godtnok længe siden jeg har været på siden her :) Men sagen er den at jeg den 2 januar fandt ud af at jeg venter mit 3 barn :) Det var overhovedet ikke planlagt men nu glæder vi o...
Hejsa :) Det er godtnok længe siden jeg har været på siden her :) Men sagen er den at jeg den 2 januar fandt ud af at jeg venter mit 3 barn :) Det var overhovedet ikke planlagt men nu glæder vi o...
Skrevet af: <3 mor til Villads og Liva-Marie <3 - 20. feb 2016
Længe siden!
Hvor er det længe siden jeg har været rigtig aktiv herinde! Det er godt nok trist at se hvor lidt gang der er i siden, når man selv havde vanvittig meget gavn af siden for 4-5 år siden. Men jeg v...
Hvor er det længe siden jeg har været rigtig aktiv herinde! Det er godt nok trist at se hvor lidt gang der er i siden, når man selv havde vanvittig meget gavn af siden for 4-5 år siden. Men jeg v...
Skrevet af: Camilla | Moniques moar <3 - 8. mar 2015
Længe siden :)
Hold da op det er længe siden jeg har været herinde :) Min søn er allerede 20 mdr (I dag) og bliver jo skønnere for hver dag <3 hvordan går det alle jer ? Lige et billed af min lækkerhed
Hold da op det er længe siden jeg har været herinde :) Min søn er allerede 20 mdr (I dag) og bliver jo skønnere for hver dag <3 hvordan går det alle jer ? Lige et billed af min lækkerhed
Skrevet af: Mor til Mason og Milliam <3 - 18. nov 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle helt nyt jysk klædeskab 1.000 kr.
- Hækklipning og evt. beskæring 1.250 kr.
- Rengøring til hus primært hovedområderne 1.500 kr.
- Ordne låse til døre flere steder. 700 kr.
- Græsslåning af have og forhave 500 kr.
- Jeg har en flagline der har sat sig fast i toppen af min flagstang og resten af linen er ned på jorden, håber der er en der kan hjælpe med det. 1.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Længe siden