{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.900 visninger | Oprettet:

Anette N
Anette N
Tilmeldt:
26. mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

er jeg mon gravid? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley prøver lige igen, da jeg ikke tror den oprettede mit emne før.

Hej Baby galleri

ville lige høre herinde, da jeg er lidt nervøs/spændt.

mig og min kæreste har siden november, hvor jeg fik bud på ikke at måtte tage p-piller mere grundet slem migræne, at vi ville droppe prævention og så se hvornår der måske skete noget.
Der har indtil videre ikke været noget, men denne her gang, er jeg alligevel lidt på dupperne...

de sidste 2 gange jeg har haft min ægløsning, har vi haft sex, og min menses skulle være kommet i mandags, men alt hvad der "kommer" er noget brunligt slim, som mest af alt ligner gammelt blod. ikke en eneste klar bloddråbe har der været endnu?? jeg har den sidste uge haft ualmindelig ondt i brysterne, især det højre, og er meget træt og haft lidt ondt i maven.
- kan jeg være gravid? regner med at prøve at teste i morgen for at se, men vil lige høre hvad i synes det lyder som?

kan det bare være psyken der spiller mig et puds fordi jeg er lidt for opmærksom på det?

Mvh Anette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg mon gravid?
  • #1   26. mar 2014 altså når man har ubeskyttet sex er der altid chance eller risiko for at man kan blive gravid, så ja det kan du slf godt være:) synes da du skal teste, du er jo 2 dage over tid og bør derfor kunne få et positiv test:) krydser finger for den er der:)

  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   26. mar 2014 uha, det bliver spændende så. det bedst at tage den om morgenen ikke? smiley

  • #3   26. mar 2014 har personligt seæv haft bedst erfaring med at teste om aftenen, der har mit resultat altid været tydligst test du bare hvis du har en liggende:D


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #4   26. mar 2014 Hej Anette N smiley

    Det kunne godt lyde som om du er tidligt gravid, så synes da klart, at du skal prøve at teste imorgen. Jo, det er bedst at teste med morgenurin, da koncentrationen af graviditetshormon, HCG, er mest koncentreret der.

    Held og lykke smiley


  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #5   26. mar 2014 vi prøver en i morgen. kæresten skal ind til byen her til aften, så han må tage en med smiley

    men hvordan skal jeg forholde mig til det der "mens" der kommer? for det passer med tiden da det begyndte i mandags, det bare kun sådan noget brunt snask, ikke rigtig blod, og der er ikke ret meget af det. behøver knap nok at tage bind på (gør man af princip, sæt nu det begynder at bløde)


  • #6   26. mar 2014 det ville jeg ikke bekymre mig om, det er meget normalt der kan komme lidt blodig snask istedet for,, men det skal slf ikke blive til mere end bare lidt snask
    smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #7   26. mar 2014 det er normalt at man kan have noget brunligt udflåd i starten af graviditeten, specielt på de tidspunkter, hvor man skulle have haft sin mens, så umiddelbart ville jeg ikke være bekymret..

  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #8   26. mar 2014 nej okay. puh jeg er godt nok spændt på om man virkelig har "noget i maven". den tanke er helt syrealistisk at forholde sig til smiley

  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #10   26. mar 2014 hehe nej forsøger også bare at sige til mig selv at den nok bare er uregelmæssig. det bare underligt, for plejer at have ondt i maven og æggestokkene under mens, og denne gang har der INTET været. plus jeg har så ømme bryster smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #11   26. mar 2014 Kan godt huske følelsen, selvom jeg, da jeg endelig tog en test, ikke var i tvivl om at jeg var gravid..Klokken var 15 om eftermiddagen og allerede 30 sekunder efter var der 2 ild røde streger..:)

    Selvom jeg idag er 22+5 og har været til både nakkefolds scanning, ekstra scanning (pga. lille blødning) og misdannelses scanning, har jeg stadig svært ved at tro, at det er virkeligt..selvom maven og kroppen vokser og vægten siger + ca. 7,5 kg (om morgenen med lidt tøj)..


  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #12   26. mar 2014 karina: uha, ja det med at kroppen forandrer sig sådan, det må være underligt smiley forsøgte at få kæresten til at købe en test med, men hoooold nu op alle de undskyldninger mænd kan komme med, når det kommer til noget så privat, skal købes hvor andre skal se det xD så det bliver vist først fredag morgen, eller i morgen aften smiley

  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #13   26. mar 2014 kan se at det brunlige er en anelse mere rødt nu, men stadig kun sådan noget snask.. det spændende om jeg så begynder at bløde i nat, eller om den er god nok.. men er der ikke også nogle der får den sidste menses mens de faktisk er befrugtede? smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #14   26. mar 2014 Håber at du får en test imorgen eller fredag så..:) og krydser fingre for at den er der..:-) det problem havde jeg ikke med min kæreste, jeg tog den første test selv og da jeg viste ham billedet begyndte han at græde og skyndte sig ned for at købe en ekstra test, så jeg kunne tage en, hvor han selv kunne se resultatet komme til syne..så der var jeg heldig..

  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #15   26. mar 2014 hehe nårh hvor sødt! :') tror også det fordi tanken er både skræmmende og lykkefuld samtidig. og hverken ham eller jeg ved hvordan man lige skal gribe det an når det "måske" er første gang smiley

  • #16   26. mar 2014 normal er man ikke gravid hvis man for sin mens, så hvis du begynder at bløde så det nok fordi det er gået til grunde hvis du overhovedet har været gravid, så nej det er ikke normen man begynder rigtigt at bløde , men så længe det ikke bliver til mere end slim/udflåd så ville jeg være optimistisk:)

  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #17   26. mar 2014 det er stadig heller ikke rigtig blod der kommer. det var bare lidt mere rødligt end brunt det der kom ud. men håber da på at det ikke begynder at bløde rigtigt. men tager en test for en sikkerheds skyld smiley

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #18   27. mar 2014 Spændende smiley

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #19   27. mar 2014 Jeg styrtblødte med min ældste søn, så at man bløder behøver ikke betyde noget, rigtig mange bløder under graviditet.

  • Anette N
    Anette N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #20   27. mar 2014 okay smiley jeg begyndte at bløde lidt i nat og vågnede af meget stærke smerter smiley men tager lige en test idag alligevel, da det ikke er som normal blod. stadig meget "slimet" Undskyld udtrykket, men dog rødt nu. smiley

  • #21   27. mar 2014 Du kan ikke teste for at sikre du stadig er gravid da det tager lidt tid for graviditet hormon er ude af systemet ; bliver den positive skal du tage til lægen og for målt dit hormon over nogen gange for at se om det stiger eller falder

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #22   27. mar 2014 At bløde og have smerter samtidig er dog ikke et godt tegn.. Håber det bedste for dig

Kommentér på:
er jeg mon gravid?

Annonce