{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.559 visninger | Oprettet:

Anna M
Anna M
Tilmeldt:
13. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hmm... Mon jeg er gravid? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Sidder lidt og er ved at gå ud af mit gode skind, og jeg kan ikke gøre andet end at vente til min mens burde komme som først er d. 18, før kan jeg ikke teste.
Har ikke haft nogle specielle tegn, før idag hvor der kom noget brunligt udflåd, og det kan jo ikke være min mens, da det er gammelt blod, og det er en uge for tidligt... Dette er vel tegn på graviditet... ?

Kh. Anna, som ikke har meget forstand på dette område.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm... Mon jeg er gravid?
  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #1   9. okt 2014 Ærligt svar - hvor skulle vi vide det fra?

    Snak med din læge hvis du tror du er gravid, men nej brunligt udflåd er ikke ensbetydende med graviditet..


  • #2   9. okt 2014 Som der bliver skrevet er brunlig udflåd langt fra lig med graviditet- har personligt selv lige haft en 3 dage med det og det er 2000 år siden jeg har prøvet det:) og er ikke gravid på noget tænkelig måde

  • #3   9. okt 2014 Dermed ikke sagt at det ikke kan Være pga graviditet:)

  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #4   10. okt 2014 A T: hvorfor snakke på sådan en måde til andre? Troede egentlig at babygalleri var for at støtte hinanden , komme med råd og ERFARINGER??!
    Der er så mange negative bemærkninger her inde :s ...
    Nå bare lige et udbrud smiley

    Anna m , opret dig på min-mave.dk , folk er meget venligere smiley


  • #5   10. okt 2014 2014. Der er da også venlige mennesker herinde.

    Anna m. Tror ikke det er tegn på graviditet, du kan jo også plet bløde unden at være gravid. Men det kan vel være at du har ægløsning måske.


  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #6   10. okt 2014 2014: fordi folk her inde ikke tør være ærlige, og sige "ved du hvad, du er altså ikke gravid". Istedet prøver de på at være flinke, og siger " selvfølgelig er du gravid".. Altså giver falske forhåbninger..

    Men hvis du nu tænker lidt over det- hvordan skal vi så vide om ts er gravid?
    Brunligt udflåd er en normal ting som alle har..

    Også er der intet negativt, gider bare ikke give falske forhåbninger til folk, eller pakke ting unødvendigt ind..
    (Havde jeg sat en smiley, havde du nok tolket det helt anderledes) smiley


Kommentér på:
Hmm... Mon jeg er gravid?

Annonce