{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

kristina b
kristina b
Tilmeldt:
30. okt 2009
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72

mon jeg er gravid...?!?!? {{forumTopicSubject}}

hejsa i skønne mennesker...

ja jeg sku ha haft min mens d. 21 og da jeg ikk har fået det ville jeg teste i dag men jeg kom til at se at det kun var ægløsningtest jeg havde men tænkte du prøver da li for sjov.. og dne var bragende positiv... har haft en lille bitte bitte smule kvalme de sidste dage her og har øget udflåd..
tror i den er der..
det skal li siges at min cyklus ikke er helt normal og den har snydt mig før..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mon jeg er gravid...?!?!?
  • #1   27. mar 2010 hehe.. du kom vist til at oprette den samme tråd to gange, bare i hvert sit topic smiley

  • #2   27. mar 2010 ægløsningsteste viser jo om du har ægløsning.. Synes du skal gå ned og købe en rigtig graviditetstest. Du kan få dem i Lidl for 20 kr. smiley

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #3   27. mar 2010 ja christina det gjorde jeg jeg sku ikke ha sat den under general diskution.. sletter dne anden nu.. hihi..

    ja jeannie h ved godt de ikk koster noget men har desværre ingen bil hjemme.. det bar så træls..


  • #4   27. mar 2010 poster lige det jeg ville have postet i det andet du lavede *s*

    du kan sagtens blive gravid kun ved sex på 2 gange. Vi havde ikke haft sex i 3 mdr, og da vi endelig havde sex 1 gang efter de 3 måneder var det dér jeg blev gravid.

    Kan du ikke prøve at kigge i indlægssedlen om der står noget om det? jeg tror nemlig ikke at det kan vise om du er gravid. Så skal du nok have fat i en rigtig. Hvornår har du mulighed for at få bil igen? kan du ikke tage bussen? en del butikker har også graviditets test. Lidl (20 kr), Super Brugsen (39,95), og så er der nogen der siger at Netto, Aldi og Fakta også har, men det har jeg ikke set.


  • #5   27. mar 2010 hmm måske du har ÆL???

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #6   27. mar 2010 passer min naboes pige på 5 måneder li nu sover hun dog og regner med de kommer hjem nu her om 1 time. og ka ikk få dem til at købe en da de er venner med svigerfamilien og d jo ikke skal vide noget før den er der...

    kan ikk se noget på indlægsseddel har nemlig tjekket denn


  • #7   27. mar 2010 Kiwi og rema sælger også g test.

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #8   27. mar 2010 ja men her hvor jeg bor er der 6 km til dne nærmeste butik når nu føtex har lukket...

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #9   27. mar 2010 okay mente nok jeg haqvde læst om det.. min kæreste er li kørt ud for at købe en så nu må vi se..

  • #10   27. mar 2010 Er spændt på om du er gravid smiley læste lidt på google og fandt en fra netsundhedsplejersken om emnet. Det var en pige der testede positiv ved ÆL-test og prøvede så en graviditetstest der var negativ.

    Men hun har jo så heller ikke været gravid. Det kan være det er noget andet hvis DU nu er smiley


  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #11   27. mar 2010 men jeg må si at jeg blir mer og mer sikker på at jeg ikk er gravid for den kvalme kommer samtidig med at jeg er ved at ha feber så det ka være jeg skal til at være syg og så er min krop bar begyndt i en anden cyklus som så mange gange før men lad os nu håbe

  • kristina b
    kristina b Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #13   27. mar 2010 ja har testet 2 gange og de var bragende negative begge to så min krop den er bar underlig som den har været så mange gange før....

    øvøvøvøv


Kommentér på:
mon jeg er gravid...?!?!?

Annonce