{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.090 visninger | Oprettet:

Melder mig nu rigtig ind :-) {{forumTopicSubject}}

Ja må vist hellere melde mig på banen herinde smiley håber i vil ta godt imod mig :-).
Jeg kan lige fortælle lidt om mig selv dog holder jeg lidt igen da jeg kender et par stykker her på siden.
Jeg er 33 år...gift med den perfekte mand... mor til en lækker datter og en lille engel som vi desværre mistede meget tidlig (måtte igennem en MA).
Vi har kæmpet en kamp for at få et fælles barn ja faktisk 4 år og 6 mdr......vi prøvede på alm vis i 2 år uden held.
Derefter blev vi undersøgt og vi fejler intet...var igennem 3 iui som var negativ.
Kom med i et forsøg i kbh hvor vi var igennem 2 ivf som var negativ....dog fandt de noget på den ene æggestok.
Jeg var igennem en kikkertoperation og der var en lille vandcyste som de fjernede...ellers så alt fint ud.
Efter en ufrivillig pause startede vi op i det offentlige med ivf og bang jeg blev gravid smiley vi var SÅÅÅ lykkelige.
Desværre måtte vi igennem en MA i uge 9 da hjertet var stoppet med at slå.
Efter endnu en pause på 2 mdr startede vi op med et fryseforsøg men ingen af de 5 igloæg klarede sig så behandlingen blev aflyst.
Jeg er nu i gang med det 2 ivf forsøg (i det offentlige) og skal scannet på lørdag så håber på æu engang i næste uge.

Hvis i vil vide mere så send en privat besked smiley

Glæder mig til at følge jer herinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melder mig nu rigtig ind :-)
Kommentér på:
Melder mig nu rigtig ind :-)

Annonce