{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

Jeg melder mig under fanen.. {{forumTopicSubject}}

Ja ganske kort beskrevet, så blev jeg gravid i maj måned i første forsøg, desværre begyndte jeg at bløde i uge 8 og blev derfor henvist til en gynækolog, jeg havde så en SA og i den forbindelse, får jeg så afvide at jeg har PCO.

På trods af at jeg var blevet gravid i første forsøg, og at vi jo derfor kun havde prøvet den måned det lykkedes i, ja så valgte gynækologen at udrede os, med div. blodprøver, kontrol af sædkvalitet, HSU osv.

I lørdags (17/10) var jeg så på cyklus dag 18 og blev scannet og fik ægløsnings sprøjte og idag er jeg så blevet insemineret :o) så nu krydser vi fingre for, at jeg om 14 dage kan teste positiv og at den så holder hele graviditeten denne gang.

Men ville egenligt lige hører jer der har prøvet IUI, jeg har haft en smule blodig udflåd efter at han inseminerede, har i andre oplevet dette ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg melder mig under fanen..
  • #1   19. okt 2009 pudsigt, vi har samme navn herinde, det troede jeg ikk, man ku:-)
    kan desværre ikk hjælpe dig med dit spørgsmål, andet, end jeg da tænker, det lyder helt naturligt...
    held og lykke med det:-)


Kommentér på:
Jeg melder mig under fanen..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce