{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

så melder jeg mig under fanen... {{forumTopicSubject}}

hej alle nu har jeg i meget lang tid kun været med på side linien, men nu tror jeg godt jeg tør melde mig helt rigtigt ind.... min kæreste og jeg har forsøgt i mere end to år på at blive gravide og nu efter et smut forbi hvidovre til lidt hjælp lykkes det endelig og så i første forsøg... det er stadig lidt svært at forstå men kvalmen og den konstanse træthed hjælper lidt til at fatte at den virkelig er der.... juhuu....
nårh ja glemte da lige at fortælle at jeg er 9+3 og venter tvillinger...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så melder jeg mig under fanen...
  • #1   28. okt 2008 tilykke smiley

    det er da dejligt at det lykkedes første gang


  • #2   28. okt 2008 åhh stort tilykke

  • #3   28. okt 2008 tusinde tak, må dog indrøme at jeg får lidt angst ved tanken om to... men heldigvis er der mange der står klar til at hjælpe, har måske bare læst for mange artikler om hvor hårdt det er med to...

  • #4   28. okt 2008 ej hvor godt stort tillykke.

  • #5   28. okt 2008 tillykke tilykke! hvor bliver det spændende for jer!!

  • #6   28. okt 2008 tak tak tak hvor er i søde... synes ikke rigtig der er gang i tvillinger her inde....??? har jo 1000 spørgsmål... : )

  • #7   28. okt 2008 tony : uhh det lyder da som en ide at undersøge. tak. ja en god ting er jo de har hinanden.... : )

  • #8   28. okt 2008 too luck with that..... dejligt!

  • #9   28. okt 2008 FEEEDT tillykke......... tænk positivt ..tænk på hvor meget glæde de må få af hinanden smiley

  • #10   28. okt 2008 jeg må flere gange om dagen tænke positivt, er sindsyg kvalme ramt og trætheden fanger mig meget ofte... de sidste par dage har jeg været en stor tude prinsesse fordi jeg bare synes jeg har det SÅ dårligt hele tiden... jeg æder som aldrig før og bliver dårlig hver gang, så jo prøver at være positiv tit... ; )

  • #11   28. okt 2008 hehe stakkels dig........ men fedt nu skal i jo være forældre...... på apoteket kan du få ingefærstabletter mod graviditets kvalme smiley

  • #12   28. okt 2008 anja s jeg har fået at vide at man ikke må tage så nogle piller vedmindre man har opkast....??? det har jeg måske misforstået...??

  • #13   28. okt 2008 DET passer ikke .... smiley
    du kan lige som gravitamin få nogle der i direkte til graviditets kvalme fra multi tabs.... apoteket har dem i håndkøb og de virker..... jeg astede ikke op men led virkelig af kvalme og træthed...... lægen fortalte mi at jeg sklle prøve dem og det hjalp rigtig meget......


  • #14   28. okt 2008 Kæmpe tillykke Jannie N....

    Jeg venter også tvillinger og har lavet en gruppe, men vi er kun to indtil videre, så skynd dig at melde dig ind smiley Jeg sender en invitation til dig smiley


  • #15   28. okt 2008 anja : okay jeg er så hermed den første kunde i morgen... tak.. : )
    louise : ja tak har været forbi og takkede selvfølgelig ja... ja vi må håbe der kommer flere til... tak tak


  • #16   28. okt 2008 hehe kan jeg godt forstå.....
    køb dem frsa multi tabs dem der osse laver gravitamin
    de har lavet nogle der hedder graviditets kvalme.... med ingefær
    håber de kan hjælpe dg som de hjalp mig.....


  • #17   28. okt 2008 Kæmpe tillykke, hvor må det være dejligt at det endelig er lykkes! Der er en herinde der også lige har fundet ud af at hun skal have tvillinger, mener hun oprettede en gruppe!
    Og du skal ikke være så nervøs for om du kan klare det, min mor fik tvillinger da jeg var 1 år og tre måneder, og hun sagde at selvfølgelig var det da hårdt, men ikke noget hun ikke kunne klare, og idag har vi stor glæde af hinanden, mig og mine brødre! Så bare på med vanten smiley


  • #18   28. okt 2008 tillykke! Hvor må det være dejligt endelig at have den længe ventede følelse.
    Men hvis du er 9 uger henne burde den i de fleste tilfælde begynde at forsvinde om et par uger og så bliver det dejligt når du lidt senere hen kan mærke dem sparke.

    de kommer til at få utrolig glæde af hinanden og kan underholde hinanden meget


  • #19   29. okt 2008 anja S : takker... : )
    Christina - tante til november : ja tak jeg har meldt mig ind... ja det er på med vanten... har bare mange veninder der uhhh ha har det så hårdt med en , så når der er to så er jeg jo døden nær .... ; )

    Jeannie H, termin 6 februar H : ja det er fantastisk ... det hele gik bare så stærkt da vi endelig kom på hvidovre .. det er en rigtig solstråle historie.. jeg fik ikke taget alle de homon sprøjter jeg skulle (glemte den sidste) men vildt nok selvom lægerne sagde at jeg skulle tage en ny omgang havde jeg dannet to fine æg. og to dage efter blev jeg insemineret og den var der så også første gang... juhuuu ... : )

    endnu engang tak til alle... : )



  • #20   29. okt 2008 Ej hvor dejligt for jer... Stort tillykke...

  • secret
    secret Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72
    #21   29. okt 2008 stort tillykke smiley
    min stedmor og far fik tvillinger for nu 8 år siden.
    de fik en masse hjælp fra kommunen med pasning osv da min far ikke kunne tage fri fra hans arbeje , da han arbejder meget udenlands.
    det er dejligt med tvillinger, det er dobbelt glæde smiley


  • #22   30. okt 2008 Det er jo en rigtig solstråle historie, den har været dejlig at høre. Og så lige i første forsøg! Glæder mig helt til at høre senere hen hvilke køn det er. Det er lidt spændende om det er to af samme køn eller et af hvert. bare skønt at det gik så glat! smiley

    Har du en fornemmelse for hvad det kan være?


  • #23   30. okt 2008 jeannie : nej overhovedet ikke... men hvis vi selv måtte bestemme så gerne en af hver.... : ) dejligt at det var i første hug når vi har ventet så længe....

Kommentér på:
så melder jeg mig under fanen...

Annonce