{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.135 visninger | Oprettet:

Tidlige symptomer ?? kunne det være {{forumTopicSubject}}

Uhh ja nu går man jo her og køre sig selv helt op igen.. vi har prøvet et stykke tid nu og lave nr 2 uden held.. men nu har jeg så nogle mystiske symptomer som selvfølgelig får mig til at håbe, ved bare ikke om det er for tidligt..
Jeg havde ÆL torsdag fredag i sidste uge, så passer jo ca med at æg hvis befrugtet skulle sætte sig fast søndag/mandag..
Mandag aften fik jeg kvalme (ikke noget jeg normalt lider af.. hele tirsdag kvalme, trykken nederst i maven, sådan lidt skidt mave (ikke diarre, men mere på toilet og flere prutter smiley ).. tænkte egentlig min lille datter havde smittet mig, da hun kastede op og havde dårlig mave i sidste uge.. men ingen feber hos mig og ingen opkast, kun sådan en underliggende kvalme..
Så igår aftes får jeg nogle jag i mit højre bryst, har kun oplevet det dengang jeg begyndte at få mælk i brystet da jeg ventede Karolina.. trykker på brystvorten, og vips der er ski mælk :-0 (har ikke ammet i 6 måneder).. og så slog det mig om det kunne være tidlige graviditetstegn ???
Hvad tror i ? kunne det være ? kan man få symptomer så tidligt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidlige symptomer ?? kunne det være
Kommentér på:
Tidlige symptomer ?? kunne det være

Annonce