{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.391 visninger | Oprettet:

Sara N
Sara N
Tilmeldt:
5. jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240

Kunne det være symptomer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Nu hvor mig og min kæreste gerne vil have barn nummer 2, har jeg lige et par spørgsmål.
Men først vil jeg lige fortælle, at min første graviditet fra første forsøg blev jeg gravid. Jeg har aldrig været på p-piller eller anden form for prævention, men han beskytter sig. Og han er også min første som jeg har været sammen med. Min menstruation har altid været regelmæssige, dog med en cyklus på ca. 25-26 dage. Min første menstruations dag var d. 19 december 2015 og jeg bløder omkring de 4-5. Ud fra min første graviditet, regnet vi selv frem til æggeløsning og der havde vi sex før, til og efter æggeløsning. Selvfølgelig ved jeg også at 2 graviditeter er næsten aldrig ens, også undfangelse. Skal også lige siges at jeg aldrig har fået abort, eller været udsat for en biokemisk abort.
Men nu har vi så haft ubeskyttet samleje på samme måde som min første graviditet, og ud fra vores udregning skulle jeg ha æggeløsning 30 december med en cyklus på 25 dage. Min første graviditet, efter undfangelsen i 5 dage, begyndte jeg at få ømme bryster, og underlivs "snurrende" smerter. Kan ikke rigtig kalde dem smerter, men jeg kan tydeligt mærke, at der var noget, jeg vidste bare at der var noget, men jeg fik afvide at jeg påvirket mig selv meget mentalt om at jeg ønsket en graviditet og det var alt for tidlige smerter. Ingen kvalme, før uge 6. Og jeg testede så der 4+0 tydelig positiv graviditets test. Denne her gang, begyndte jeg specielt idag at kunne mærke noget i underlivet, de samme symptomer som min første graviditet dog med lidt ømme men føles også lidt tunge bryster, og en masse træthed. Og jeg kan godt sikre jer at denne her gang har jeg ikke har påvirket mig selv "mentalt" frem til symptomer, da det kun er vores første forsøg og intet haster lige forløbige. Ud fra vores udregninger med en regelmæssige cyklus på 25 dage vil jeg så være 2+6. Virker det for jer bekendt med så tidlig symptomer, skal lige siges at symptomerne startede først idag dvs 2+6. Og hvornår kunne i mærke symptomer?

Dette billede er fra min første graviditet 4+0.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne det være symptomer
  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #1   5. jan 2016 Vil også lige tilføje, at de snurrende underlivssmerter, føles sådan som lette menstruation smerter. Ved ikke lige om man kan kalde dem for smerter, da jeg hver gang skal til ha at have min menstruation, så får jeg virkelig slemme smerter, jeg bliver sygemeldt da ikke engang panodiler kan lette smerterne, så jeg sover nærmest smerterne væk

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #2   7. jan 2016 Ingen der har lyst til at svare/hjælpe?? (:

Kommentér på:
Kunne det være symptomer

Annonce