{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Tidlige tegn! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved jeg ikke er den første og nok heller ikke den sidste der spørger - men hvilke symptomer kan man evt få inden ens mens udebliver og man kan tage en test!?
Har en dreng på 2 1/2 og har aldrig haft kvalme da jeg ventede ham!
Jeg skal have min mens på fredag men i morges da jeg satte mig i bilen fik jeg en stikkende kvalme!!? smiley
Vi smed p-pillerne i sidste måned!!
Håber nogen kan hjælpe!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidlige tegn!
  • #1   26. maj 2010 JEg havde kvalme om aftenen, og troede jeg havde mave influenza.. der udover havde jeg meget ømme bryster og de blev større.. Kan ikk huske om jeg også tissede meget, men det kom i hvert fald ikk så længe efter, og så havde jeg vist også øget udflåd..

  • #2   26. maj 2010 ja det jo svært da det er indviduelt.. det kan jo både være fordi den er der eller du er ved a blive syg..man siger det mest sikkere resutalt får man først 3 uger efter idbleven mens da den i sjælden tilfælde oz kan vise falsk positivt.. men de er de færreste som kan vænte så længe..så mit råd vil være vent og se om din mens udbliver og så tag en test og hvis den er negativ så vent en uges tid og tag en til..
    jeg har aldrig selv haft nogen symtomer før i uge 8


  • #3   26. maj 2010 Det kan sagtens være pga du har tabt pillerne at du har fået kvalme smiley

    Men hvis du er gravid, så lad være med at sammenligne med det du gik igennem med det andet barn, der er ikke 2 raviditeter der er ens, det samme gælder fødsler smiley


  • #4   26. maj 2010 jeg havde haft liidt kvalme i 14 dage inden jeg testede positivt i 4+3
    smiley


  • #6   26. maj 2010 Mine to graviditeter har bestemt heller ikke været ens.. Sidst havde jeg stort set ikke kvalme og denne gang er jeg rigtig plaget af det..

    Så kvalmen, ømme bryster, hovedpine, øget tissetrang og mens murren kan være symptomer smiley

    Malene 13+6


  • #9   26. maj 2010 Mine bryster var da lidt ømme, men det var ikke noget jeg lagde mærke til som sådan, før efter jeg tog testen.. men jeg vidste til gengæld jeg var gravid med 90% sikkerhed før jeg tog testen. da jeg kunne mærke der var noget som ikke var vant til at være der. og vidste bare med det samme hvad det var. og det var ellers ikke planlagt smiley

  • #10   26. maj 2010 Tusinde tak for jeres mange svar!!
    Det var dejligt at høre jeres erfaringer!!;)


  • #11   26. maj 2010 Det er det samme her.. Første gang havde jeg kvalme 1,5 uge.. Denne gang lider jeg endnu af både kvalme og opkast... Sidst kastede jeg ikke rigtig op...

    Jeg er idag 19+6


Kommentér på:
Tidlige tegn!

Annonce