{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Helene j
Helene j
Tilmeldt:
27. aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Gravid eller ej {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Jeg er ny herinde, men har et spørgsmål..
Historien først..
I uge 28 var jeg ovre ved min kæreste, dvs jeg tog afsted weekenden i uge27 om fredagen.. Vi hvade sex om fredagen og lørdagen, søndag kom men mens.. Om mandagen d.11/8 altså 6uger efter, fik jeg en underlig mens.. det var ikk en rigtig mens, men sådan noget brunligt udflåd.. Jeg tog til min læge og fik lavet en graviditets test, men den sagde negativ, men det var osse i mens jeg havde det brune... Vil høre jer, hvad i mener... Er jeg gravid eller ej??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid eller ej
  • #1   27. aug 2008 det kan man jo aldrig vide men sådan lige ud fra hvad du skriver så vil jeg helt sikkert tro nej. Du fik menstruation to gange efter, det ved jeg at nogen godt kan få blødning men også det at i gjorde det lige dagen inden du fik menstruation er nok også det jeg tror er grund til du ikke er.
    Det er jo meget langt fra din ægløsning så du skulle jo helst have gjort det de 14 dage før.

    når du var så tæt på din menstruation så tror jeg ikke du er blevet det


  • Helene j
    Helene j Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   27. aug 2008 Jeannie H, termin 6 februar H

    Jeg fik min menstruation 1 gang, og det var den weekend, 6 uger efter kon det udflåd.


  • Helene j
    Helene j Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   27. aug 2008 Jeg er skruk L

    Jeg aner ikk hvonår jeg skal ha mens.. igen, da jeg er ret unormal, min mens.. kommer når det passer den... der kan nogen gange gå op til flere måneder inden jeg får den, og jeg kan ha den 2 gange på en måned, så jeg har ikk nogen faste tider på måneden...
    Har du selv taget en test? Nej det har jeg ikk, kun ved lægen, imens jeg havde det udflåd.
    Men jeg regner med at tage en test på fredag...


  • Helene j
    Helene j Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   27. aug 2008 Vil bare lige sige tak fordi at i gad at svare...
    Syntes det er lidt hårdt og tager på ens krafter når man tænker på det, så det hjalp lidt at høre fra andre af..'
    1000Tak smiley


Kommentér på:
Gravid eller ej

Annonce