{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.342 visninger | Oprettet:

sabrina P
sabrina P
Tilmeldt:
4. mar 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

gravid eller ej? {{forumTopicSubject}}

Min mensturation var som normalt, så ud til at være ved at gå væk og det var bare fint. Nå dagen efter(lørdag) har jeg pludselig MANGE smerter, mange flere end jeg plejer, og det eneste jeg kan gøre er at give mig til at hyle fordi det gør så ondt. Om aftenen samme dag, har jeg pludselig blødt enormt meget, har ikke så ondt mere efter at jeg også har taget nogle panodiler mod smerterne. Da jeg kigger i mit bind mens jeg er på toilet ligger der en større klump af noget hårdt slim, meget blodigt og med lidt hvidt i, det føles hårdt, men ikke sten hårdt, jeg er meget fustreret over hvad det er og ringer så selvfølgelig til min mor som ikke har hør om sådan noget før, og jeg får så fat i vagtlægen, som heller ikke kan give mig noget præcis svar, udover at det jo nok er en ansamling blod som livmoderen har været ved at presse ud, og derfor jeg har haft så ondt. Nå men jeg kunne jo også være gravid siger han, øøøhm okay. jeg skulle ringe tilbage hvis jeg fik lignende smerter eller feber. (fik jeg ikke)
nå, jeg går så igang med at Google tegn på graviditet, og tja jeg har faktisk haft kvalme og har det stadig, hovedpine, og ondt i ryggen, meget træt og efterhånden som jeg kommer igennem alle de her symptomer har jeg haft de fleste, bortset fra at jeg har min mens og at jeg nu har taget graviditetstest, som har været negative.
Men som jeg kan forstå kan man ikke se på testen om man er gravid før man er nogle uger henne, og det er åbenbart også muligt at have mens i løbet af sin graviditet.
mit spørgsmål er så, er jeg gravid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid eller ej?
Kommentér på:
gravid eller ej?

Annonce