{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Gravid eller ej? {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen så forvirret for tiden...

sidste lørdag testede jeg positiv men da jeg har PCO er det meget svært at vurdere hvor langt jeg er henne.

Min sidste menstruations første dag er d .2/11-2010 så lægen sendte mig til scanning i onsdags.

Til scanningen kan man så INTET OVERHOVEDET se og jeg får så taget nogle blodprøver der skal vise om HCG tallet stiger.

Lægen der scannede mig siger så at det kan være jeg ikke er ret langt henne eller det kan være at fosterets udvikling simpelthen er gået i stå...

Jeg har lige været nede og få taget nye blodprøver i dag og får så svaret på onsdag...

Jeg er helt ude af den efterhånden og jeg er dybt frustreret over det..

er der nogen der har prøvet noget lignende??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid eller ej?
  • #1   14. feb 2011 Jeg har fået taget en blodprøve i dag som så skal vise om det er steget..

  • #2   14. feb 2011 Jeg blev scannet da jeg var 6 + 5 og der var ingen ting der var sikkert... De kunne ikke se et foster, og blommesækken var ikke så tydelig...Dig tjekkede at det ikke sad udenfor, tog blodprøver og igen en lille uge efter hos lægen og de skulle selvfølgelig stige... Og halvanden uge efter den første scanning blev jeg scannet igen og der var alt som det skulle være og mit HCG var steget meget som det skulle... Er efterfølgende blevet scannet igen og alt er fint...

    Jeg gik som du sikkert også er nu, gået helt i panik og næsten malet fanden på væggen... Jeg har en sa bag mig, så gik ekstra i panik, da det er det store ønske...

    Fosteret kan "lege gemmeleg"... Men det er ikke ret sjovt at gå i det uvisse...

    Leg som du plejer, spis sund og varieret og husk dine vitaminer... Og tænk positivt... Alligevel det kan være svært...

    Det kan jo være du ikke er så langt henne som du tror...

    Skal du scannes igen?

    Håber det bedste for dig...


  • #3   14. feb 2011 Jeg får som sagt svar på blodprøverne på onsdag og såskal jeg scannes onsdag i næste uge..

    Jeg har to SA bag mig, så derfor er jeg gået helt i sort over det her..


  • #4   14. feb 2011 Kender din følse har også en sa bag mig...

    Håber det bedste for dig, og det hele former sig...


Kommentér på:
Gravid eller ej?

Annonce