{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.564 visninger | Oprettet:

louise s
louise s
Tilmeldt:
22. nov 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48

Gravid eller ej? {{forumTopicSubject}}

Jeg forstået slet ingenting her..

Jeg havde min sidste menstruations fra den 26 oktober til den 1 november, og jeg kan tydeligt huske at jeg havde sejt og elastisk slim omkring den 9 november(hvilket jo må betyde ægløsning?)

Jeg har så testet på liv og løs(mest fordi det er spændende og havde rigtig mange liggende), og de er alle negative efter 10min. Men der er skyggestreger på dem ALLE som er kommet efter 30-60min.
Jeg ved godt de er ugyldige. Men de er kommet på dem alle sammen?

Derudover så har jeg meget følsomme bryster, og jeg har haft rigtig mange mens smerter og jag i underlivet i en uge nu.
Ingen tegn på at min menstruation er på vej.

Samtidigt så troede jeg både i går og i dag at jeg fik min menstruation fordi det føltes sådan i trusserne.
Men da jeg gik på toilettet så hang der en lang og ulækker tråd af gennemsigtig sejt slim i stedet for?
Det minder utroligt meget om ægløsningsslimet. Men det kan jo ikke passe?

Jeg er skrup forvirret!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid eller ej?
  • #1   22. nov 2010 Hmm har svært ved at svare dig på det.. men hvis jeg regner efter skal du jo først have din mens ca. d. 28 november hvis du har en cyklus på 28 dage.. så det er vel lige tidlige nok at teste... For mig lyder det som om at din ÆL både kunne ligge d. 9 men også her igår.. det er jo forskellige hvornår ÆL ligger men man plejer at sige 14 dage før mens..

    Håber det gav lidt mening men håber da du er gravid smiley


  • #2   22. nov 2010 Det er jo muligt at du er gravid uden at du kan teste positivt endnu.
    Jeg har haft øget udflod efter jeg blev gravid, men det startede ikke så tidligt.


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #3   22. nov 2010 jeg har normalt en cyklus på 26 dage.
    derfor jeg regnede med min mens skulle komme her en af dagene..

    jeg var ellers helt 100 på at min ægløsning var der den 9 smiley så kan det jo ikke passe den er kommet igen?


  • #4   22. nov 2010 Hvis din cyklus er på 26 dage skulle den vidst ca komme d. 26 så der er lige et par dage.. smiley Men kan også være du er gravid smiley Det kan vi da håbe ... krydser fingre for dig. .. Men ved ÆL kan komme sent, men ja hvis du tror den var der d. 9 så var det nok den smiley Men du skal vidst vente til mens skulle være kommet med at teste smiley

  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #5   22. nov 2010 Jeg har bare aldrig oplevet det slim der før forventet mens.
    Jeg har altid fået det 1-2 uger efter mens.

    Jeg har bare haft så mange jag i underlivet, øget tissetrang og følsomme bryster at jeg troede det hang sammen.


  • #7   22. nov 2010 Altså jeg ved det jo overhovedet ikke.. det er bare hvad jeg har fået at vide... men synes da du skal gå ud fra din egen teori.. Ville nok bare vente et par dage med at teste til du skal have din mens smiley held og lykke smiley

  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #8   22. nov 2010 det drejer sig om 8-9 tests hvor der er kommet skyggestreg/svag streg på efter tiden.

  • #9   22. nov 2010 Vil give Linda ret smiley
    Linda er du gravid?? smiley


  • #11   22. nov 2010 ihh Linda.. Troede da lige smiley hhi... smiley

  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #12   22. nov 2010 jeg synes bare det er mærkeligt at der er kommet skyggestreger på dem ALLE, og de sidste 5 er tydelige nok til at de kan fanges på et billede.
    selvom de selvfølgelig stadig er meget svage


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #14   22. nov 2010 men de er først kommet efter tid?
    nogle efter 15-20 min og andre efter 30-40min

    det er dog test fra tre forskellige mærker :-s


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #15   22. nov 2010 camilla - fik du skyggestreger på alle de tests du tog?


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #16   22. nov 2010 jeg troede jeg skulle have mens i dag jo

  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #18   22. nov 2010 ja jeg har taget to tests i dag.
    den ene viste en hvid streg med det samme. så den var jo ugyldig(fedt!)
    så tog en ny, og den viste ingenting de første 5 min og smed den så fra mig. da jeg kiggede igen 10-15 min efter var der en svag skyggestreg som på de 7 andre jeg har taget de sidste 4 dage smiley

    ingen af dem er dog med morgenurin.


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #20   22. nov 2010 jeg forstår bare ikke at der kan komme skyggestreger på SÅ mange tests?
    de kan sagtens ses uden problemer på dem alle, og flere af dem er lyserøde. men ingen af dem er så kommet indenfor 10 min


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #22   22. nov 2010 de fleste af dem kan jeg bedst se på afstand faktisk, og så er de lidt svære at se tæt på.
    så ja, hvis jeg står et sted hvor der er godt med lys så er de nemmest at se i halv eller hel strakt arm.


Kommentér på:
Gravid eller ej?

Annonce