{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Hvor/dan mødte du din fyr? {{forumTopicSubject}}

Jeg mødte første gang lars, oppe i byen om dagen. Nogle af mine venner kendte ham. Vi sagde ikk noget til hinanden. Jeg havde en anden kæreste, hvor forholdet var mega dårligt. Han havde en anden ved siden af. Og jeg ventede bare på han kom hjem til mig så vi kunne gøre en ende på forholdet. Nå men så skulle jeg lige ind til en eks, som er en kanon ven, han sad på et pizzaria, og der sad lars også. Og da opdagede lars mig først rigtigt. Jeg kørte hjem og aftalte med mine venner at tage på stranden om aftenen... Og ja det gjorde jeg og self var lars også der. Hehe. Syntes han var lækker og så sød ud. Og vi begyndte at snakke lidt sammen.. senere tog vi hjem til en af venner.ne for at sidde og snakke lidt. Også begyndt lars kammarat at skrive til mig på hans tlf, om hva jeg syntes om lars osv. Hehe. Også spurgte lars om jeg ville med hjem og se en film. Og det gjorde jeg så.. Vi lå og snakkede hele natten... Blev enige i at vi skulle mødes dagen efter. Og om formiddag'en kom min kæreste og vi gjorde det forbi. Og så mødte jeg lars senere, og ja så blev vi kærester....

vi har været sammen i 5år og vores forhold har hængt i en meget tynd tråd. Men vi kæmper for vores forhold. Og jeg elsker ham virkelig uendelig højt.. Kan ikk forstille mig et liv uden ham. Smil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor/dan mødte du din fyr?
  • #1   6. apr 2008 Jeg mødte min fyr, inde i jomfruane gade, min veninde kendte ham godt sådet var kort og godt hehe

  • #2   6. apr 2008 mie min historie ligner lidt din havde også kæreste på da jeg fandt michael, så jeg have nogle dags tænke tid og så skred jeg fra min eks.

  • #3   6. apr 2008 Mødte Anders på slagteri skolen i Roskilde, han skulle være kok og de holdte julefest, skulle besøge min eks der oppe. Så takker ham for det smiley
    Og begyndte allerede lidt den aften og det er 6 snart 7 år siden.. Den bedste dag i mit liv smiley


  • #4   6. apr 2008 Mig og min kæreste var til fest og hvad han siger så var han hel vild med mig for første syn smiley Og så havde han prøvet at få lokket mit telefon nr ud a mine venner men de spurgte så mig og jeg sagde god for det.. Og så skrev vi lidt sammen og weekenden efter mødtes vi til en fest igen (som var aftalte) Så nussede han mine fødder og var så sød og kærlig og ik kræsen HIHI siden han nussede mine fødder som havde været en dags tid på druk tur Haha.. Og så tog jeg hjem igen om søndagen og vi skrev så lidt videre hver dag flere gange om dagen og så kom han hjem til min mor da jeg sku passe hendes hus i 14 dage mens de var på ferie. Så gik vi i 2 dage og holdte kys osv tilbage han kyssede med i håret og på kinden og hånden og så kom en ven på besøg og sagde SÅ KYS DOG!!!! det gjorde vi og så har vi været sammen siden smiley Og jeg elsker ham rigtigt højt.. Vores forhold har os hængt i en tynd tråd da han er syg og tror han fik en fødselsdep. i starten så vi flyttede fra hinanden og bor stadig ik sammen men er selvf. sammen hverdag og han er med i hverdagen osv.. Og venter bare på det rigtige tidspunkt at flytte sammen i når jeg får en lejlighed. bor i et meget dyrt hus og det er meget utæt...

    Det var lidt om os smiley og vi har det rigtigt godt nu.. Nike er super glad for sin far og vi har det rigtigt godt sammen nu.. Og har stadig udsat vores bryllup.. Vi har været sammen i snart 3½ år...


    Og skal lige siges det er ik så tit han nusser mine fødder mere smiley TYPISK.. smiley hihi


  • #5   6. apr 2008 Jeg mødte Michael da vi starte på skole sammen( Høng landbrugsskole)
    Der har ikke været noget som helst imellem os på første skole ophold men efter der begyndte vi af komme sammen da jeg havde slået op med min daværne kæreste.
    Så efter 8 mrd slog jeg op og vi snakke ikke rigtig sammen ud over når vi var på skole.
    Så efter 3½ år så skulle vi på skole igen for siste gang og vi havde snakket en masse sammen inde vi begyndte på skolen igen og var kommet til af være lidt sammen.
    Efter 2 mrd på skolen hvor vi havde været uadskildige så spurgte jeg ham igen om vi skulle give det et til forsøg for det kunne jo ikke holde af vi blev ved med af være sammen når vi begge havde følser i klemme.
    Det er så 2 år siden 27/3 og lidt over et år efter 29/4 fik vi så Lasse


  • #6   7. apr 2008 Jeg mødte min fyr første gang der hvor han boede da jeg snakkede meget med hans lillebror... Der havde han så bare kæreste på en rigtig snop jeg bestemt ikke kunne lide og han sagde mig sådan set heller ikke noget lige på det tidspunkt.. sys han var alt for selvglad og det var sku ikke lige mig med sådan en hehe..
    Nogle år efter eller rettere mange år efter mødte jeg ham så igen oppe hos min overbo hvor vi så begyndte og kæreste lidt hehe smiley
    Og nu har vi så været sammen i 6 år og skal have vores nr 2 barn her d 17 april har jeg termin smiley
    Det var ikke lige hans mening at det var noget der den gang skulle holde da han var temmelig pigeglad hehe men det gjorde det altså heeh smiley
    Vi havde været sammen i lidt over et år da jeg blev gravid med josephine og hun kom til verden d 28/7-04 og nu er jeg som sagt gravid igen og har termin d 17 april så det glæder vi os til.. Det er jo lige om 10 dage hehe men hvem tæller hehehe


  • #7   7. apr 2008 Jeg mødte min kæreste på dating. Jeg var kørt rigtig træt i forhold og fyre, og havde det dejligt med bare at være alene. og var også meget skeptisk med at møde folk på nettet. men min veninde overtalte mig til at prøve det. så det gjorde jeg. vi mødtes i februar, flyttede i hus sammen i april og et år efter fandt vi ud af jeg var blevet gravid på ppiller. så alt er gået lidt stærkt. men det går super godt alligevel, så vi glæder os bare til 17 september hvor jeg har termin.

  • #8   7. apr 2008 min mor og mig flyttede ind i en lejlighed i haderslev da jeg var 16. og en dag kom der en fyr ned og inviterede mig til fest det viste sig at være overboens søn. vi har været sammen lige siden og jeg er 23 idag og vi venter vores første barn sammen ss

  • #9   7. apr 2008 hmm hvordan jeg lærte søren og kende er en sjov historie. jeg var sammen med min x. Daisys far. de arbejde sammen og jeg lærte så søren og kende og førte ham sammen med min veninde og de var gudforældre til daisy. vi var altid uvenner mig og søren. og 3 år efter blev vi rigtige gode venner og min veninde gik fra ham. og så et halvt år efter hun var gået fra ham jamen der mødtes vi så og ja så blev vi bare vilde med hinanden og flyttede sammen og fik så zindy sammen. nu har vi været sammen i lidt over 2år og vi griner stadig lidt over at vi kunne finde sammen når vi har hadet hinanden. lidt fun.

  • #10   7. apr 2008 Jeg har mødt kasper på nettet... Var lige kommet ud af et lang varig forhold, og havde brug for luft, så til at starte med var det bare tidsfordriv, men manden fangede sku min opmærksomhed:D
    Og nu bor vi har samn og har været samn 1½ år...

    Sabrina


  • #11   7. apr 2008 jeg mødte min kæreste på efterskole for 5 år siden... han gik der året før og var derfor tit på besøg for at se de 2 års elever som han selv gik sammen med.. hmm jah og så var der mig med den total dårlige humor, normalt ikke det man scorre på hva...

  • #12   8. apr 2008 Jeg mødte min kæreste igennem en en ven, som havde en ven:o) Og efter et par uger blev vi kærester, så nu er der gået 5 ½ år så tiden går hurtigt i godt selvskab:D

  • #13   11. apr 2008 hvordan jeg mødte jesper??
    Jo jeg ved veninde med hans lille brors da værende kæreste og hun spurte m han ikk var noget for mig da jeg var alene og ventede sofie, jeg fik hans nr og vi begyndte at sms sammen dog uden at ses, efter sofie kom til verden glemte jeg ham lidt for havde andet i hoved jo, da sofie var ca.3-4 mdr fik jeg kontakt med ham igen og det gik på samme måde sms uden at ses, så efter nogle mdr på den måde blev vi enige om at ses, dvs i september den 16 hjemme hos mig, jeg skulle lave mad og vi skulle snakke rigtigt sammen for aller første gang, han kom også men 3 timer forsent da hans ven ikk kunne finde vej, han spiste og vi snakkede som vi havde kend´t hinanden altid, da han kørte spurte jeg ham hvad så skal vi ses igen??
    Han sagde bare hvad synes du??'
    Jeg synes da ja...
    Der gik 10 dage så blev sofie døbt og jesper mødte min e forældre for første gang..'
    Den 1/10-05 flyttede vi sammen, vi har været adskildt en gang fordi jeg gik over stregen men den var kun 14 dage ca og ellers har vi boet sammen hele tiden o gør det stadig og har dejlige nocklas sammen
    det var hvordan jeg mødte min kæreste jesper


  • #14   13. apr 2008 jeg mødte peter på haslev produktionskole, han gik på køkkenlinien jeg på sosu kreativ x( , heh ..
    da vi kom på samme linie begyndte vi og flirte en del, og byttede numre, først ca. 2 år efter fandt vi sammen

    Ved jeg sendte ham en valentin sms d.14 februar 2005
    Han ville rigtig gerne mødes, og jeg ligeså, så D.17 februar mødtes vi på b&w i haslev, han havde sagt han ville kysse mig når han så mig, og det gjorde han skam os
    Kæft jeg var nervøs den aften, er så genert og havde prøvet og drikke mig fra det, men uden held (nok os bedst i sidste ende smiley )
    Pludselig spørg han så om jeg ville komme sammen ..
    var så prisse lykkelig
    og bare han gik på toillettet blev jeg sådan helt EJ NU KOMMER DU TILBAGE IKK ??


  • #15   15. maj 2008 Jeg mødte Allan til vores bedste venners bryllup.. Jeg var kørt ca 150km for min venindes skyld.. Det eneste hun ønskede sig var at jeg kom til hende bryllup.. Og det gjorde jeg så... De skulle giftes en lørdag, så jeg kørte derned fredag så jeg kunne være med til den såkaldte polterarbend.. Min venindes mands bedste ven var jo selvfølgelig oss med som støtte, og det tænkte jeg så ikke videre over.. Jeg var i et dårligt forhold som jeg prøvede at få til at hænge sammen, det gik bare ikke.. Om lørdagen efter de var blevet gift faldt jeg så i snak med Allan... Og det endte så med at jeg kørte med hjem til ham om søndagen.. Det er 2½år siden nu og vi har været sammen siden.. Vi venter nu vores føørste barn og er ved at blive en rigtig lille familie..

  • #16   2. jul 2008 jeg skulle besøge en ven og have en nøgle, det var så hjemme hos min kæreste at vi skulle mødes da han var der over, også har vi faktisk været sammen siden, snart 6 år smiley

  • #17   15. jul 2008 Vi mødtes på efterskole i 99/00 smiley

  • #18   15. jul 2008 jeg mødte min kæreste på et aktiverings sted vi begge var på da vi begge fik kontant hjælp fra kommunen,



  • #19   15. jul 2008 og vi har været sammen i 5½ år nu og har en datter på 7 måneder

  • #20   15. aug 2008 jeg mødte min kæreste brian igennem en veninde. min veninde og jeg var sammen hver dag da vi gik på frisør skole sammen, men så om aftenen var vi i byen der mødte vi ham og 3 kammerater (sys de alle var lidt bøvet) brian i skater tøj og skaldet ad... ikke lige mig... men nogle weekender efter havde min veninde givet dem mit nummer og de begyndte at skrive og vi begyndte at være mere sammen med dem, lå og kørte rund (var ved at tage kørekort selv,) så tog vi i byen en aften, skal siges jeg havde en kæreste men er sådan en hestetøs så fyre sagde mig ikke det vilde, så vi sås sjældent. men vi tog i byen, hvor jeg mødte kæresten, hvor der gik rygte om han var utro så han blev fyrret på stedet... og endte så med at jeg tog med brian hjem, og har så hængt der siden, hvilket nu er 3 år siden og vi venter vores 1 baby her til april 09...

Kommentér på:
Hvor/dan mødte du din fyr?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce