{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

behandling, hvordan startede i?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er idag via min læge blevet henvist til en gynækolog, han skriver jeg selv skal ringe og bestille tid... Hvad skal jeg hos gynækologen?

jeg er tidligere blevet scannet og ved jeg har pco (derfor vi skal i behandling)

men hvad sker der nu? kommer det til at gå automatisk med at komme videre eller hvad skal der ske? hvordan oplevede i det?

jeg troede jeg skulle henvises til en klinik hvor vi så kunne komme til en samtale inde...

er lidt forvirret, kan i hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  behandling, hvordan startede i??
  • #1   8. sep 2010 Jeg har også Pco.

    Jeg blev også sendt til gynækolog, for at blive scannet og være helt sikker på at det var pco jeg havde.Og det var det.

    Jeg fik sat min behandling med Metformin op.

    Skulle så ringe når jeg fik mens. og fik nogle ægløsningspiller og en ny tid.

    Og en sprøjte som jeg skulle tage og er i dag 34+2 smiley

    Håber at det hjalp en smule selvom det er lidt forvirrende.



  • #3   8. sep 2010 okay, tak for svar:)

    jeg må jo se hvad han siger. jeg ved han er ved en fertilitetsklinik. så mon ikke han har forstand på?

    ellers må jeg jo hive fat i min læge og sige det ikke duer... jeg giver det i hvert fald ikke flere år...


  • #6   9. sep 2010 nu læser jeg det her... får man ingen menstruation når man har pco?? hvad er pco egentligt??

    jeg får ingen menstruation.. men er blevet gravid dagen efter jeg smed mine p piller, og er blevet gravid 4 mdr efter at jeg fødte (fødte i dec.)
    eller er det bare normalt for nogle??
    på sygehuset havde de nemlig ikke hørt om det og heller ikke om kvinder der ikke kunne tåle bind.. som jeg!!!