{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.908 visninger | Oprettet:

Gravid eller ej??? Forvirret...! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skriver for lige at høre om nogen af jer har oplevet nogen lignende.
Jeg har været i IVF behandling og i dag er det 11. dagen for ægoplægning. Dvs på lørdag er det i princippet dagen hvor mens burde komme.

Jeg tog en snydetest her til morgen (Valmed/Netto/Rema) og efter 3 min var den total negativ, ingen tvivl.

2 timer senere ca kiggede jeg på den igen og der var der kommet en streg. Ikke så tydelig som den anden men ingen tvivl om der var en streg.

Jeg ved man skal aflæse indenfor 10 min og derefter må man ikke længere regne med testen - er det ikke sådan.

Sidst jeg var gravid brugte jeg de samme tests og der var der ingen problemer med falske resultater.

Kender nogen til det samme problem? Hvad pokker skal man regne med?
Jeg har en anden test fra klinikken som jeg skal tage på lørdag og jeg tror ærlig talt ikke rigtig på den er positiv heller. Men var jo bare lidt nysgerrig indtil da :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid eller ej??? Forvirret...!
  • #1   30. dec 2009 Nej....det er sgu bare sært der kommer en streg frem efter et stykke tid, det burde jo være hcg niveauet der bestemte det. Men der må jo være nogle tests der alligevel laver lidt rod i det hele.... :o)

  • #2   30. dec 2009 Bianca: kender trangen til at få svar - men har du ikke fået frarådet at teste inden tid? smiley
    Jeg tror desværre heller ikke du kan regne med resultatet - men jeg er der ikke 100 % sikker for som du selv siger kan stregen vel ikke bare komme af sig selv.....Tidligere da vi selv (alene) arbejdede for sagen har jeg aldrig oplevet en negativ test bleve positiv efter tid.....hmmmm....

    Jeg ved det ikke men prøv at se tiden an indtil lørdag, jeg krydser fingre for jer


  • #3   30. dec 2009 Jeg har prøvet det samme også efter ivf. Og jeg var gravid.

  • #4   30. dec 2009 efter 3 min skal den være aflæst ellers kan testen være ugyldig

  • #5   30. dec 2009 jeg har selv testet med dem fra rema

  • #6   30. dec 2009 Efter 3 timer viser den falsk positiv smiley

  • #7   30. dec 2009 Ja den er smidt ud, stoler ikke på noget af det alligevel. Nogle har prøvet det ene og nogen har prøvet det andet, så ikke så meget at sige til det..
    De andre gange jeg har haft negative test af samme mærke er de bare aldrig blevet positive senere, heller ikke efter timer.
    Men det sker åbenbart indimellem.

    Nej jeg er aldrig blevet frarådet at teste inden tid, bare jeg ventede til 11-12 dagen har de altid sagt. Så tænkte pyt, prøver sgu lige :o)

    Ved godt der stadig er en chance, meeeen jeg tror ikke selv på det.

    Da jeg testede med min søn var den total positiv på 12. dagen efter få sek. Så jeg tror det bliver en ommer igen denne gang.
    Ommer ommer ommer ommer............belastende.


  • #8   30. dec 2009 søde bianca, vent til på lørdag smiley !!

    men nej du kan ikke regne med det, jeg testede engang positiv efter 10-15minutter og gud hvor blev jeg bange smiley havde ingen kæreste på det tidspunkt og slet ikke planer om at få børn... så ringede til lægen og sagde hvordan og hvorledes og det ville jeg da gerne lige have tjekket smiley deres var negativ så det var heldigt, altså fordi jeg ikke ville ha kunnet tilbyde et barn noget på det tidspunkt. så vent et par dage og prøv igen smiley

    aner ikke hvorfor testene viser falsk positiv, men det er da underligt..


  • #9   30. dec 2009 Har prøvet det samme... og min var go nok :o).. men man skal selvfølgelig ikke regne med det, men prøv at tage en igen imorgen..

  • #10   30. dec 2009 Ja har heller ikke selv prøvet andet end at de forblev negative hele tiden..
    Møg tests....
    Prøver på lørdag med den jeg fik af klinikken hvis ikke mens er kommet, men det murrer godt nok noget dernede så tror ikke på positivt resultat... F... også..
    Var ellers meget passende i dag :o)
    For præcis 1 år siden lå jeg på sygehuset og forsøgte at presse min søn ud, havde haft veer i 21 timer på nuværende tidspunkt men han kom først kl 01 og dermed nytårsbaby :o)
    Så kunne have været hyggeligt med tanken om lille i maven i morgen når vi skal fejre 1 års fødselsdag.
    NÅ ikke mere jammer herfra, jeg skal nok holde jer opdateret og kigger fremover aldrig mere på tests der er over 10 min gamle!!!
    Skulle da lige være for at se om det andet mærke på lørdag gør det samme... ;o)


  • #11   1. jan 2010 Bianca: vi håber for jer, at den er der....Venter spændt på afklaring i morgen smiley


    Kender den frustration du sidder med søde alt for godt........men tror lidt på det indtil det modsatte er bevidst smiley


  • #12   2. jan 2010 Hej.
    Så kommer der lige en opdatering herfra ang den forvirrende test i onsdags.... :o)

    Tog testen i morges som jeg fik med fra privathospitalet.
    Den var positiv da de 3 min var gået!
    Ikke helt så tydelig som den anden, men det betyder jo ingenting, den var der, ingen tvivl om det!

    Jeg skal have taget blodprøve i løbet af ugen, onsdag har jeg en tid hos lægen men vil lige prøve om kollega på sygehuset ikke kan tage den på mandag så jeg kan få hcg tallet at vide lidt hurtigere. Den skal nemlig sendes til analyse på privathospitalet - lidt bøvlet, så der går lige et par dage ekstra.

    Er overrasket over det, havde slet ikke ventet det, men vil lige vente med at glæde mig til jeg har fået hcg tallet.
    Jeg er nok lidt paranoid, tør aldrig glæde mig. Da jeg var gravid sidst var jeg også sikker på noget ville gå galt, hele vejen igennem, turde først tro på det da jeg lå med den lille mand på maven.... :o(


  • #13   2. jan 2010 Nej hvor dejligt... Selvfølgelig er den der da smiley Tillykke smiley

  • #14   2. jan 2010 Hvor er det da bare en dejlig nyhed.....stort tillykke herfra.......hvor dejligt....

  • #15   3. jan 2010 Hejsa Bianca

    Tillykke hvor er det bare stort:)

    Jeg skal jo teste i morgen og jeg tør næsten ikke. Har ikke fået mens endnu, men jeg har ikke tænkt på andet siden d. 19 hvor jeg fik lagt æg op så jeg er bare SÅ bange for at det er min psyke der går ind og gør at min mens udebliver.
    Jeg har også haft lyst til at teste igår og i dag, men jeg må hellere holde mig til hvad sygehuset anbefaler - så det er i morgen:/

    Knus


  • #16   3. jan 2010 Majgaard, glæder mig meget til at høre hvordan det går!! Du må endelig skrive, held og lykke med det..
    Puh hvor er det spændende!!!


  • #17   14. jan 2010 Kom lige forbi igen.....Hvordan gik det egentlig med Majgaard B?

Kommentér på:
Gravid eller ej??? Forvirret...!

Annonce