{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PCO
  • #1   20. apr 2009 Jeg har PCO, og der findes ingen behandling..
    Det betyder at det æg som dine æggestokke bør frigive hver måned, ofte ikke når at udvikle sig helt.. Det stopper bare med at vokse, og bliver siddende på æggestokken, og kommer ikke videre, hvilket resultere i at mange med PCO ikke altid har deres månedtlige mens.. Nogen har kun mens hver anden, 4 eller 6måned, nogen næsten aldrig, når det lykes for at æg at udvikle sig korrekt og komme gennem æggelederen og dermed vil kunne befrugtes. Dermed har nogen selvf meget svært ved at blive gravide, og kunsitig befrugtning kommer ofte på tale.
    Hos nogen betyder det kraftig hårvækst, en dybere stemme end kvinder normalt har, uren hud, og en del andre ting..
    Jeg har dog altid haft min mens hver måned, og er lige blevet gravid, på den gammeldags metode ;0)
    Ligelede som jeg ved der er mange kvinde som har fået flere børn uden nogenside at ha vidst de har PCO..


  • #2   20. apr 2009 Jeg tror der en gruppe herinde for dem der har PCO... Den kunne du evt melde dig ind i smiley

  • #3   20. apr 2009 tusind tak for svaret

  • #4   20. apr 2009 jeg har det også, du spørg bare hvis du vil vide noget..

  • #5   20. apr 2009 blev du gravid uden hjælp?


  • #6   20. apr 2009 Min tidligere læge mener jeg har det og fik af vide jeg ikke kunne blive gravid naturligt og derfor brugte vi ikke beskyttelse og netop derfor er vi forældre den dag idag :S Så kan ikke garantere jeg har det men det sagde min læge :S

  • #7   20. apr 2009 okay det da altid dejligt jeg ska ind og skannes her snart så må jeg se hvor slemt det er:-(

  • #8   20. apr 2009 Jeg har det også... så spørg bare løs, hvis det er.. under sådan en scanning, som nok bliver indvendig, kan man se, hvordan æggestokkene ser ud.. altså om du er typisk pco´er med en masse æg, som bare ikk rigtigt udvikler sig og ender i en ægløsning.
    Jeg har før fået pillle behandling i håb om at fremkalde ægløsning uden effekt. ventede nogle år, da kæresten samtidigt blev skiftet ud, og er nu gravid for anden gang alene vha. hjemmearbejde;-)


  • #9   21. apr 2009 okay ja må jo bare håbe det bedste:-) en ultralys scanning er det udvendigt?

  • #10   21. apr 2009 jeg blev gravid efter mange år uden beskyttelse..


  • #11   21. apr 2009 jeg har netop været på sygehuset i en anden anledning, da jeg har deltaget i et forsøg i.f.m for lavt stofskifte.
    jeg skulle udfylde en masse papire og blev derefter scannet på skjoldsbruskkirtlen og i underlivet. lægen fandt at det var meget tydeligt at jeg havde pcos , og mente at chancen for at vi fik anton var under 10 %, men faktum er at han er her og er barn nr 4.
    dog havde jeg tabt mig forud for gravidteten og vi var trods alt 5 år om at "lave" ham. inden jeg tabte mig var mine menstruationer ekstremt ustabile med op til 60-70 dage i mellem.
    nu er jeg dog snart ligeså fed igen - på den ufede måde smiley


  • #12   22. apr 2009 Hvis det er en ultra lyds scanning for at tjekke dine æggestokke, er det formodentlig en indvendig scanning. Det gør ikk ondt, kan jeg trøste med..

  • #13   22. apr 2009 okay tak for svarene håbede ellers lige jeg kunne slippe for det var indvendig

  • #14   24. apr 2009 Hejsa jeg har også pco, min kæreste har meget lav sædkvalitet, vi fik at vide at vi ikke kunne få børn, vi gik til alternativ behandler og fik en vitamin kur specielt sammensat til os. Der gik 2½ md så testede jeg positiv.
    Mvh Mette


  • #15   4. maj 2009 Hvis du har svært ved at tabe dig, kan du komme på nogen tabeletter til sukkersyge.

    Jeg skal i gang med dem, for at få hjælp til vægttabet...


  • #16   4. maj 2009 Jeg ved min ene kusine lider a PCO, og hun har 2 skønne piger... dem har hun fået uden hjælp.. altså på den gammeldags måde smiley

Kommentér på:
PCO

Annonce