{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

PCO {{forumTopicSubject}}

Kunne rigtig godt tænke mig at høre fra piger med PCO, hvordan det påvirker jeres hverdag og hvordan det er at leve med..
Hvor svært/nemt har i haft ved at blive gravid og hvordan (naturligt eller behandling)

Jeg var til lægen idag fordi min mens er gået 3 uger over, hvilket jeg ikke har prøvet før.. har aldrig haft realmæssig mens, men næsten + - et par dage..
da jeg også har haft eget urenhud og har problem med min vægt, mente hun at det er PCO..
har fået henvisning til gyn, så jeg skal have ringet og bestilt tid.. er bare super nervøs for at det er det smiley
´
Jeg prøver ikke at blive gravid lige nu, men jeg ønsker et barn i fremtiden, derfor ville jeg lige lave en tråd om det.. Håber på at der er nogen som kan svare..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PCO
  • #1   13. jan 2011 Hej..
    Jeg har PCO.. Og jeg fik det konstateret fordi min mens var udebleven i 1 år..
    Det var en rigtig rigtig hård "dom" at få.. det er rigtig svært for mig at leve med, men vi prøver så vidt muligt at spise PCO venligt, og jeg dyrker sport osv..
    Har stadig ikke fået min mens, og det er snart 1½ år siden jeg sidst så den ;s..
    Det er også rigtig hårdt at se på veninder der bliver gravide, med "ups'er" når man selv prøver, og der bare ingenting sker smiley ..
    Så jeg har RIGTIG svært ved det!!


  • #2   13. jan 2011 Jeg har også PCO og jeg blev gravid efter at tabt mig 30 kg og havde fået metformin i 6 mdr. Så det er altså ikke en dødsdom at få denne diagnose, men det gøre desværre projekt baby lidt mere besværlig men det kan lykkes!!!

  • #3   13. jan 2011 Jeg har os PCO - Jeg har prøvet at tabe mig siden jeg fik den besked og har kunne komme af med 2 kg her og der - men ikk mere.. Jeg fik os medicin til at tabe mig på og det hjalp ikk noget overhovedet. så er en stor pige.
    Vi fik hjælp til at blive gravide - først 3 INS og så reagensglas - vi fik taget æg ud og sat op - blev gravid ved første omgang reagensglas smiley

    men altså min mens var i sin egen verden - den kunne komme 1 uge for sent eller 2 mdr.. så man viste aldrig..



  • #4   13. jan 2011 Tvillingemor: Fik du ikke metformin?! Det er en forkert info. du har fået. Man kan godt tabe sig når man har pco det er bare hårdere end normalt, men det kan godt lad sig gøre specielt hvis man får metformin.

  • #5   13. jan 2011 Jeg har ikke spist efter pco kost og jeg har både tabt mig 30 kg. og blevet gravid :0) Jeg har fået af vide at det ikke altid hjælper at spise efter pco kost.

  • #6   13. jan 2011 jeg fik metfomin plus noget andet - som skulle gøre min mens regelmæssig og så skulle jeg gerne tabe mig lidt os. men ingen af tingene rykkede sig på mig !! smiley

  • #7   13. jan 2011 jeg fik min dom pco-s her før jul, har fået metformin, og indtilvidere er der røget små 3 kg..

    vi har forsøgt i 3 år, og ingen resultatere endnu..

    jeg sys ikke jeg lægger mærke til det i dagligdagen..

    vi er sendt videre nu til en fersilitet klinik, også tager vi den lidt derfra..


Kommentér på:
PCO

Annonce