{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Louise L
Louise L
Tilmeldt:
13. okt 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Pco {{forumTopicSubject}}

Hej piger med pco smiley
Efter flere måneders PB og ingen mens siden september, og ingen graviditet.. Var jeg oppe og blive ultralydscannet.. Lægen mistænker at jeg desværre har pco.. Eneste symptom er udebleven mens.. Har ikke akne, tendens til mandelig hårvækst eller overvægtig..
Men har så fået tid til blodprøver i næste uge.. Puha er så trist og nervøs..

Hvor længe ventede i på svar ?

Og har nogen herinde pco ? Som kan fortælle lidt om hvad det indbære med hensyn til at få børn ?

Og om man får medicin for det ? smiley

Lægen ville ikke fortælle så meget før blodprøver gav svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pco
  • Louise L
    Louise L Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #2   8. jan 2015 Jo er scannet og han sagde at det er Pco, men de kan først sige 100% efter blodprøve smiley

    Så du fik ikke taget blodprøver ? smiley

    Og stort tillykke ??


  • Louise L
    Louise L Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #3   8. jan 2015 Hovsa ??
    * stort tillykke smiley


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   8. jan 2015 Undskyld jeg lige bruger din tråd.
    Jeg har en dejlig datter på snart 9 år og efter vi har fået hende har vi prøvet at få en mere uden held. Jeg har alle symptomer på Pco men har regelmæssigt mens. Nogen der ved om det er muligt?


  • Louise L
    Louise L Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #5   8. jan 2015 Mener det er muligt ! smiley snak med lægen så henviser han/hun dig med det samme smiley

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   8. jan 2015 Der er vist snart ikke andet for

  • #8   9. jan 2015 Jeg har/havde pco grundet undervægt, jeg blev gravid efter 4 måneders prøven, havde mens i de 4 måneder, men kunne ikke fange æl på noget tidspunkt (testede med æl teste).

  • #9   9. jan 2015 Tori det er muligt, man kan også have en lang cyklus (normal cyklus er 21-36 dage, pco piger har ofte en længere mellem 35-45, hvis de har regelmæssig mens) - jeg havde 45 dage mellem min mens da jeg var undervægtig, kom på P-piller da jeg fik konstateret pco for at min mens kunne komme oftere, og da jeg stoppede med P-piller fordi vi startede PB så gik der kun 4 måneder før jeg blev gravid.

    Et godt råd de fleste læger kommer med til pco'er der har været i gang med PB længe er at starte på P-piller i 3 måneder også så se om det kan give dem æl når de stopper igen.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #10   9. jan 2015 Min cyklus er 28 dage.

  • #11   16. jan 2015 Jeg har pco, og kunne spise mig til en nogenlunde stabil cyklus med lchf. Men først da jeg fik Metformin, kom der gang i min cyklus. 4 cyklus med Metformin blev jeg gravid smiley
    Har tidligere været gennem 6 fertilitetsforsøg med Pergotime og Gonal-F uden held.


Kommentér på:
Pco

Annonce