{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.960 visninger | Oprettet:

Ægløsning efter en spontan abort?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg have en spontan abort sidste onsdag, jeg var 6+6 uger henne, og er selvfølgelig rigtig ked af det, det var et rigtig ønskebarn. Vil vil utotlig gerne prøve igen, jeg er holdt op med at bløde, og mine graviditestest er negative, så vil kan bare gå igen, men hvornår skal jeg regne med at få ægløsning?
Jeg har købt ægløsningstest, og i onsdag tog jeg en og der var to streger, men meget utydelige, tog en mere idag og den var mere tydelig, det er da gode tegn når de bliver mere og mere tydelig ikk?
Håber i kan hjælpe.

Hilsen Nynne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ægløsning efter en spontan abort??
  • #1   21. mar 2008 det er bare så hårdt har selv været turen igennem da jeg var 3 md henne. men blev gravid igen efter en md. så det var dejligt. men ikke sjovt og komme over

  • #2   21. mar 2008 men altså hvis i prøver hver dag i 14 dage så skal den nok vælre der . held og lykke

  • ME I
    ME I Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   21. mar 2008 hej.

    ked af at høre du har mistet, føler med dig. har selv været det igennem 2 gange.
    fik du en udskrabning? eller skulle du selv afstøde fosteret?

    hvis du fik en udskrabning skal den dag nemlig tælle som første mens dag.

    hvis du selv skulle "klare det", så er der ikke andet at gøre end at teste videre md æl-teste. lyder da til der ikke går længe før du har æl igen. (husk begge streger skal være lige tydelige for at du har æl.

    held og lykke.


  • #4   21. mar 2008 Jeg klare det helt selv, begyndt at bløde om mandagen, og om onsdag mistede jeg, var på svendborg sygehus om aftene og der var den væk.

    Ja jeg ved godt det med at begge streger skal være lige tydelige, det var mere om det var et godt tegn at den bliver mere og mere tydlig.

    Jeg må bare vente og se tiden an.


  • ME I
    ME I Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   21. mar 2008 ja, det er et godt tegn ;o) det betyder at den snart kommer

  • #6   24. mar 2008 Har selv lige aborteret i påsken her. Var 12+6 uger henne så skulle på sygehuset og have en udskrabning. Det er ikke særlig sjovt. Havde også en dødfødt i sommers.
    Det er dog heldigvis sådan at kroppen har meget nemt ved at blive gravid når den lige har været det. Så mon ikke du snart er gravid igen.


Kommentér på:
Ægløsning efter en spontan abort??

Annonce