{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.996 visninger | Oprettet:

MIssy-x
MIssy-x
Tilmeldt:
24. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

ægløsning efter MA {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Kan man få ægløsning, samtidig med at man tester meget svagt positiv på grav. tetst??

d 2/11 fik jeg udskrabning da fosteret var gået hen i uge 8 (til udskrabning var jeg i uge 12).

i fredag i sidste uge (altså ca 2 uger efter udskr.) følte jeg at jeg havde æl.. jeg havde smerter i underlivet + klart slimet udflåd.. jeg ønsker at blive gravid igen hurtigt, så vi havde sex der (for første gang siden udskr.).. i onsdag/torsdag havde jeg igen smerter i underlivet + jeg havde en lille bitte smule brunt udflåd (implantationblødning tænkte jeg, da det passer fint tidsmæssigt)..
men problemet er at jeg i tirsdags havde taget en grav test (bare for at tjekke om hcg var ude af kroppen), testen var meget svagt positiv.. jeg tog igen en test igår, der var den negativ..

spørgsmålet er kan jeg have haft ægløsning i sidste week, samtidig med en meget svag positiv grav. test i tirsdags??

jeg er lidt forvirret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ægløsning efter MA
  • MIssy-x
    MIssy-x Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   24. nov 2013 @Mortil jeg ved godt at den positive test ikke skyldes en ny grav. det kan jo på ingen måde lade sig gøre allerede.. men spørgsmålet er bare om jeg kan have haft æl sidste week, samtidig med at jeg havde lidt hcg rester i kroppen fra sidste grav?
    testen var godt nok meget svag, jeg kunne dårligt nok se stregen, den blev først tydelig efter tid..
    kan det lade sig gøre? æl samtidig med en smule hcg i kroppen fra tidl. gtav.?? smiley


Kommentér på:
ægløsning efter MA

Annonce