{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.863 visninger | Oprettet:

Katja D
Katja D
Tilmeldt:
25. jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17

Hvordan føles Ægløsning? (Efter MA) {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en udskrabning efter NF pga en MA for 16 dage siden. Da var jeg i uge 13. Kan læse mig frem til at ÆL normalt kommer ca 2-3 uger efter udskrab så vi har sex her anden dag nu her i håb om at ramme. Vi startede på 14 dagen, havde fået at vide vi sku vente til der pga infektionsrisiko.

Efter udskrab blødte jeg kun lidt i 3 dage og havde så lidt brunligt udflåd i en uges tid. Det var stoppet, men her efter at vi har haft sex, er der begyndt at komme mere brunligt udflåd. Nogle der har prøvet det? Tænker det vel stadig er gammelt blod/rester efter udskrab..

Håber jeg har ÆL nu her, men aner ikke hvordan det føles? Og har aldrig prøvet ÆL test og ved heller ik om de dur nu, hvis jeg stadig har lidt HCG i kroppen. Har de sidste 3 dage taget 3 graviditetstest - alle viste en meget svag/utydelig streg positiv så ved ik om der stadig er lidt HCG. Ved heller ikke om man overhovet får ÆL før al HCG er ude?

Hilsen den utålmodige der gerne vil skynde sig at blive gravid igen... Og håber på bedre udfald næste gang...!!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvordan føles Ægløsning? (Efter MA)

Annonce