{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

sædkvalitet...? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg har et spørgsmål som mig og mine veninder går og diskuterer... Hendes kæreste gjorde sin eks gravid da han var omkring 16 år gammel. (ekskæresten havde nogle problemer i sit liv, og ville gerne have barn, og fortalte ham derfor ikk at hun holdt med p-pillerne, og blev så gravid). De blev dog enige om abort.
Venindens fyr drikker næsten hver weekend, spiser íkke sundt, og har røget siden han var 13. (han er 25 idag)
Min veninde mener, at hans livsstil med drúk og smøger gør, at hans sædkvalitet er faldet så meget, at han ikke kan få børn. Hvor hun har det fra ved jeg ikke, for jeg påstår jo, at har han gjort en pige gravid 1 gang, så er chancerne meget høje for at han kan gøre det igen...Nogen der ved ´hvor meget sædkvaliteten falder med årene, og hvem vil I sige har mest ret?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sædkvalitet...?
  • #1   11. dec 2008 altså de kloge siger jo at usund levevis forringer sædkvaliteten... men øh.. min mand er levende eksempel på at der er undtageler smiley

  • #3   11. dec 2008 det vil jeg mene din veninde har

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   11. dec 2008 Min mand lever på ingen måde sundt, men har alligevel så god sædkvalitet at han næsten bare skal kigge på mig og så er jeg gravid.
    Så jeg tror ikke rigtig det har noget at sige om hvordan ens livsstil er.


  • #5   11. dec 2008 min kæreste er heller ikke en af de sundeste *g* han er ryger, drikekr dog ikke så meget nu, men gjorde det i hans unge dage hvor han også var på stoffer..

    Hvad jeg ikke forstår er hvordan din veninde kan tro livet bliver lettere af at blvie gravid :S


  • #6   12. dec 2008 inden jeg kendte min kæreste var han heller ikke sund, han drak, "prøvede" stoffer og levede livet. (da han var yngre). han ryger dog stadig smiley og ja altså hvis det er fortid tror jeg godt at han kan gøre hende gravid... jeg er da gravid ... men fortsætter han druk osv ja så er sæden dårligere... det er jeg overbevist om ...

    men ja hvad er der med din veninde ? at få børn med en alkoholiker eller hvordan er det lige hendes tanke gang er ? man skal ikke lave børn med en der drikker, jeg blev lavet med sådan en, og jeg har ikke set min biologiske far ssiden jeg var 3-4 år! vi flyttede fra ham da jeg var 2 år , da jeg blev indlagt.. jeg ville ikke spise, de mente det var psysisk og ja jeg begyndte at spise igen da vi forlod ham! da jeg var de der 3-4år fik han en chance til at have mig en dag i en weekend ... hm der blev han vist meldt for at ta mig med på druk, lade mig ligge og sove hjemme mens han tog på druk og sidst men ikke mindst kører rundt med mig mens han drak.. og derfor er min holdning til alkohol meget stram.. og at få børn når der er alkohol i livet,,,, niks.. man må godt drikke til nytår, rødvin til maden, fødselsdage, men at drikke sig fuld er ikke nødvendigt.. det gør min kæreste når vi/han besøger hans familie ... da de er gode til at hælde inden bords.. ellers drikker han sjældent, og rigtig sjældent drikker han sig fuld...
    men hvorfor vil din veninde være gravid ?


  • #7   12. dec 2008 Altså han er jo ikke alkoholiker!!! Han drikker bare med hans venner til fester og sådan i weekenderne, i hverdagen passer han hasn arbejde og sådan. Han er bare ikke lige kommet sig helt over ungdommen med druk og fester... Min veninde er slet ikke klar til at få børn endnu, hun er bare lidt bekymret for om han kan få børn, når han nu er i byen næsten hver weekend...
    Og nu har jeg kendt ham i lang tid, og han er faldet meget ned i de sidset par år, i forhold til da han var teenager og drak torsdag, fredag og lørdag...Nu er det nok kun 1 gang i weekenden han får et par øl for meget. han er bare en drengerøv,ikke alkoholiker, bare rolig smiley


  • #8   12. dec 2008 der var ingen der beskyldte din venindes kæreste for at være alkoholiker smiley

    og nej okay, en drengerøv med stort D .. det er jo nok derfor hun ikke er klar endnu jo ...


  • #9   12. dec 2008 Okay... Nej hun er jo selv ude at drikke med ham, så de er slet ikk eklar endnu smiley

  • #10   12. dec 2008 godt de er fornuftige med det smiley

Kommentér på:
sædkvalitet...?

Annonce