{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.196 visninger | Oprettet:

Ingen sædkvalitet... {{forumTopicSubject}}

Kære Tøser

Tror jeg har oprettet noget lignende denne tråd før men har brug for lidt råd og måske historier både positive og mindre positive om ingen sædkvalitet hos mænd..

Hvor mange af jer har prøvet at jeres mænd ingen levende sædceller har? Og hvad er der sket siden i fik det at vide?

Nogen der har lyst til at dele deres historier med mig.. :-S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen sædkvalitet...
  • #1   30. jul 2010 Det akn man jo sige er en positiv historie bortset fra de 9 år :-S.. men dejligt at høre det kan blive positivt.. smiley

  • #2   30. jul 2010 Ja det har vi desværre fået at vide gennem 2 prøver nu.. skal ha lavet 2 prøver til samt have svar på nogle blodprøver inden vi får dommen.. Men han har haft normal sædkvalitet en gang så håber den kan komme igen.. men søger lidt info om andre par der også har prøvet så man ved hvad man måske har i vente.. smiley

  • #3   30. jul 2010 Vi er startet i behandling på Riget hvor vi så skal i behandling hvis testene stadig er dårlige.. det er første skridt vi er i gang med .. altså at få testet hvor fejlen ligger.. Vi håber på at hans kvalitet kan blive god igen, vi har lagt kost om som vi har hørt kunne hjælpe og en læge har sagt at der muligvis kan sidde en blokade i mandens system som kan være skyld i det.. men vi er startet i behandling og skal have hjælp hvis det er..

    Ja det er nemlig rart at høre om folk har erfaringer med det.. så kom gerne med lidt erfaring folkens. smiley


  • #4   30. jul 2010 Det er også den vi håber lægen har ret i men det finder vi ud af engang i september... er ret spændt på det.. Tak sødt af dig.. opretter jævnligt tråde i forummet med opdateringer så der kan du følge mig smiley

  • #5   1. aug 2010 Nu spørger jeg sikkert for 117. gang.

    Men kan ikke huske det - var der 0 levende OG 0 døde eller var der nogen i prøven som bare var døde?
    Der er jo stor forskel...


  • #7   1. aug 2010 mor til.. Der var 0-0 på de prøver.. Desværre.. Ved i om det er rigtigt at Riget kan tage nogle prøver der er mere præcise end de prøver vi har fået taget?

  • #8   1. aug 2010 Forskellen er at hvis der har været 0 levende og 0 døde, kunne det jo være tegn på der var noget der blokerede sædstrengen evt. Så der ingen kan komme ud...

    Hvis der er 0 levende men der er døde sædceller deri, er der jo ikke umiddelbart tegn på at noget blokerer, da der kommer nogen igennem - som så blot er døde....

    Jeg vil da sådan set sige, at 0 levende og 0 døde næsten er at foretrække. Så kunne det jo være en blokering, nu du også skriver at der har været normal sædkvalitet engang, Lizette.

    Mht om de kan tage prøver, så ved jeg det ikke. Men de kan vel prøve at hive sædvæske ud af testiklen og se om der er liv. Er der det, kunne det jo være en blokering. Eller kan de måske lave en kontrast undersøgelse for at se om der evt er snoninger eller noget.


  • #9   1. aug 2010 mor til.. Jer blir så positiv af at læse dine indlæg.. Jeg håber virkelig at du har ret og det er fordi der sidder en blokade et sted i systemet som du siger.. For det du siger giver jo okay logik.. Min mand siger nu at prøverne på riget bliver gennem tjekket mere end de prøver vi fik taget tidligere.. Så det er okay.. Synes bare der er lang ventetid at vi skal vente hvis nu det "bare" er en blokade der driller os..

  • #10   2. aug 2010 Altid til tjeneste ;o) ha ha..

    Ja det er jo nemmere at gøre noget ved en eventuel blokering end ved døde sædceller.

    Håber også i får en afklaring en gang for alle og at det kan gå lidt tjep!! Man føler jo i forvejen at man venter og venter al sin tid væk.


  • #11   2. aug 2010 hihi ja hvad skulle jeg gøre uden dig.. smiley ja helt klart.. Så håber også vi snart får afklaring.. Så helt positivt på det igår så det var dejligt. Tak..

  • #12   2. aug 2010 Wauw - Mor igen til - Det er da en forklaring der er til at føle på, det er da så selv jeg kan forstå den....

    Lizette - min søde søde søde pige... jeg håber sådan der snart sker noget hos jer... og jeg er så spændt på hvad de prøver siger...
    Du må endeligt skrive så snart du kender svaret.......


  • #13   2. aug 2010 Er så glad for i gider hjælpe tøser.. det betyder ALT smiley
    Og den forklaring er nemlig så alle kan forstå den og håber virkelig at "mor" har ret smiley

    Tak søde skal nok opdatere når jeg ved noget smiley


Kommentér på:
Ingen sædkvalitet...

Annonce