{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Svigermor {{forumTopicSubject}}

årh har en skøn svigermor(sted-svigermor - hun har haft min kæreste siden han var 6 år, vi ses dog også med hans rigtige mor)

Har som status på FB skrevet "im sexy and I know it" fra en sang, min lillebror kommenterer lidt og jeg svarer igen hehe og så skriver svigermor : "du er bare dejlig og en god mor, og min bedste svigerdatter. Den bedste for min søn. Knus"

Åhr det varmede lige at få det af vide smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svigermor
  • #1   15. nov 2011 Hvor lækkert.. Sikke en dejlig besked...

    Har også bare jordens bedste svigermor og far.. De vil ikke undvære mig i deres liv, hun sagde til mig en dag "du er den datter vi aldrig fik" hehe det varmer da.. smiley


  • #2   16. nov 2011 Åh min svigermor er også bare SKØN ..
    Hun skrev til mig den anden dag "Jeg glæder mig bare vildt meget til at blive farmor, og du bliver den mest fantastiske mor. DIG har Dennis været heldig med" smiley


  • #5   16. nov 2011 ja det er skønt at få af vide, og hun er sådan en meget bestemt dame, der siger ligeud hvad hun mener, og fyrer ik bare noget af for at sige noget... Vi har også haft vores diskutioner, og hun kan være streng, men hun er god nok smiley

    så det er store ord, når det kommer fra hende hehe..
    min kæreste var så bare dum, han sagde bare : "ha gad vide hvor meget de har drukket til aften.."
    Spade smiley


Kommentér på:
Svigermor

Annonce