{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.943 visninger | Oprettet:

Svigermor?? {{forumTopicSubject}}

hej piger..
Hvordan ville i reagere hvis i fandt ud af jeres svigermor har siddet og svinet en til sammen med jeres kærestes eks, som prøver at få ham tilbage, samtidigt er han mors dreng og taler ca med sin mor 3 gange om dage og køre hjem til hver anden dag..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svigermor??
  • #2   15. aug 2011 Havde taget en snak med hende og fortalt hende hvad jeg tænker og føler.. også til sidst sagt at hun bestemt ikke var velkommen mere


  • #4   15. aug 2011 Takkkkkk jeg var så meget i tvivle om jeg havde gjort noget forkert meen har gjort det i skriver, men nu ligger det sådan at min kæreste siger han ik kan leve med at jeg ik vil besøge hende mere og hun ik er velkommen, da han har tre børn ( jeg har jo to) og føler hvis han selv skal køre deler han familien op, men siger til ham det ik er os der har valgt det men hans mor ved at gøre sådan noget, nu er hans så kørt hjem til hende smiley

  • #6   15. aug 2011 Jeg havde spurgt hende hva helvede hun bilder sig ind! Og hvis ikke hun havde en meget god forklaring, havde jeg frabedt mig alt kontakt med hende...

    Hvad tror hun giver hende ret til så grove løjer?!


  • #8   15. aug 2011 Dina :altså mine børn er i noget til hende og hun gør alligevel forskel på mine og hans så de midster ik noget ved det, og jeg vil jo aldrig nægte ham at se hende, det enste jeg sagde til ham jeg var bange for var at hun ville prøve at få ham til at forlade mig og han lytter meget til hende, og har sku ik lyst til at skal kæmpe resten af mit liv mod hans mor,

  • #9   15. aug 2011 Sonne : gjorde jeg også men hun nægtet først og bagefter indrømmet hun, og da jeg så sagde at det kunne jeg aldrig tilgive og viste ik engang om jeg gad snakke med hende mere sagde hun bare at jeg lige skulle huske jeg skyldte hende 650 kr

  • #11   15. aug 2011 jeg havde godt nok bedt hende om at holde sig laaaang væk.

  • #12   15. aug 2011 jeg ved heller ik om hun kan få ham til at forlade mig men ved selv hvordan det er hvis ens familie ik kan lide den man er sammen med det er en svær sitions at stå i for ham, men tak for råden skulle bare være sikker på om det var mig den var gal med el ej, ved jo jeg godt kan overreager nogle gange ; )


  • #13   15. aug 2011 Takkk for svarte Heidi ; )

  • #14   15. aug 2011 du er slet slet ikke gal på den... ville ha det på samme måde som dig...

  • #17   15. aug 2011 Jeg havde ihvertfald os lige vendt den med min kæreste... Og så måtte han bestemt os gå ind og sige noget da!!! Kan ikk passe du skal stå med "lorten" selv...

    Puha, lyder ikke som en rar situation da...

    Håber det løser sig for dig smiley


  • #18   15. aug 2011 Jeg tror jeg ville PRØVE at hæve mig over hendes barnligheder. Altså kun tage derhen hvis nødvendigt (fødselsdage mm.) Bare sige pænt hej og farvel og så ikke noget andet.
    Om det ville kunne lade sig gøre aner jeg ikke. Men jeg synes bestemt ikke at man skal afskære farmor fra børnene, uanset hvad.

    Ja det er svært at sætte sig ind i for mig. Jeg har et dejligt forhold til min svigermor, og gudskelov for det smiley


  • #21   15. aug 2011 Jeg har en skøn svigermor - men har tilgengæld den værste svigerfar !! Og han har gjort den der med at svine mig til overfor hele hans side af familien og til deres venner osv. Jeg har sagt INGEN ADGANG - plus manden han har så droppede den side fordi han ikk gider at finde sig i den behandling !!! så ja jeg ville sige at hun skulle blive væk hvis hun har så stort et problem med dig - og så ville jeg prøve at sige til manden " skat kunne du ikk bare nøjes med 1 opkald om dagen til din mor " smiley

  • #24   15. aug 2011 Det må på en eller anden måde også ha noget med opvækst at gøre. Jeg er tæt med min familie, og kommer meget ofte forbi min mor. Op til 4-5 gange om ugen og mindst lige så mange opkald/sms. Min mand har det på samme måde og vi er sammen med hans familie mindst 2 gange om ugen.

    Vi elsker den tætte kontakt med vores familie, og vil gerne give det videre til Isabella.


  • #25   15. aug 2011 altså jeg snakker os med min mor 1gang om dagen mindst ellers sms'er vi.. vi er hjemme hos hende mindst 2 gange om ugen.. Manden snakker med sin mor et par gange om mdr da hun bor i spanien og det er skide dyrt at ringe sammen.. skype bruger de engang imellem.. Men da vi snakkede med hans far snakkede de os i telefon nogle gange om ugen og vi var der os et par gange om ugen...
    Men altså det er ikk noget som går ind og ødelægger noget i forholdet eller giver problemer..


  • #27   15. aug 2011 jeg har været igennem nogenlunde det samme her de sidste par år. Min kæreste har altid været meget afhængig af hans forældre og hans far skulle så passe huset mens vi var på ferie.

    Hans mor har så været med herude og hun har gennemrodet alle mine skabe og går fuldstændig amok over at jeg har en delk hundeudstyr fra andre forretninger end hendes liggende(jeg havde købt et restparti fra en butik der lukkede ned, samt jeg stadig kunne få det billigere i andre butikker selv om jeg fik rabat hos hende).

    vi røg i totterne på hinanden fordi jeg ikke mener hun havde nogen grund til at rode i mine skabe og da slet ikke til at blande sig i hvor jeg handlede det er trods alt mine egne penge.
    Jesper har holdt sig en smugle i baggrunden hvilket virkelig sårede mig fordi jeg følte jeg stod alene io en krig mod hende uden at have gjord noget forkert. Jesper har ADHD(damp) og har derfor rigtig svært ved at takle situationer som denne.

    Jeg slog det meget fast at jeg ikke deltog i noget som helst i den familie. Jeg hører derefter ude i byen at hun sidder og sviner mig til overfor jespers eks kæreste og siger at det hele var meget bedre da jesper var med hende og så videre.

    Her er jeg dybt uenig da han har fået det så meget bedre psykisk efter de gik fra hinanden.

    Efter vi i 2 år ikke har kunnet være i nærheden af hinanden gik det jesper meget på især fordi jeg blev gravid. Jeg kunne jo sagtens snakke med hans far og til hans fødselsdag pakkede vi et scanningsbillede ind med beskeden om at han skulle være bedste far(han blev 50)
    Her blev hun super skuffet over ikke at være nævnt i sammenhængen og pludselig en dag tropede hun op herude og ville snakke med mig.
    Hun gir mig en undskyldning og slikkede lidt røv og vi aftalte så at jeg for eftertiden kom med men at jeg ikke ville komme rendene hele tiden og hun heller ikke skulle komme rendene her.

    det er den bedste løsning for jesper og den lille men hun har misbrugt alt min tillid og jeg kommer ikke lige sådan til at stole på hende igen

    det har været hårdt for vores forhold især fordi jeg følte virkelig jeg stod alene fordi han ikke turde sige noget men jeg føler hun har fået en lærestreg og jeg føler også at jeg har haft "bukserne på" i denne diskution fordi jeg valgte at sige fra

    Ville bare lige fortælle dig om min oplevelse så du ikke føler du står alene. hvis ikke du har lyst til at besøge hende eller have hende rendene må du holde ved det men jeg tror alligevel på et tidspunkt man er nød til at kunne se hinanden uanset hvordan man vender og drejer det(ihvertfald hvis man blir sammen som par)


  • #28   15. aug 2011 hertil skal også lige nævnes at hun har haft rigtig svært ved at mine forældre har penge(min far har eget firma og min mor har arvet)

    jeg havde også arvet og da vi købte huset drejede alt sig bare om at min arv skulle bruges på at renovere, hvilket da også var min plan men min plan var måske at jeg gerne ville have haft bare lige lidt af den tilbage men det lykkedes ikke.

    til min 18 års(vi havde lige købt huset) fik jeg nogle rimelig store gaver af mine forældre(dyson støvsuger, koskind, lammeskind, rosendahl glas, bestik og så videre. Det kørte hun på i flere år efter hvor jeg virkelig tænker herregud har hun ikke andet at gå op i end hvordan mine forældre priotere deres penge. Det var præcis det samme da jesper fyldte 20 og min mor gav ham g-star tøj og nogle udendørslamper.

    Altså herregud hvis mine forældre har lyst og råd til at give dyre gaver så lad dem dog.. jeg tror virkelig hun synes mine forældre forsøgte at købe jesper hvilket de bestemt ikke gjorde men det er jo sådan noget tøj de unge vil ha som min mor siger og mine brødre går da heller ikke i andet..


  • #29   15. aug 2011 Line tak fordi du valgte at dele din histoie jeg holder også ved min beslutning, det ender nok med mig og min kæreste går fra hinanden fordi han ik kan leve med jeg ik vil der ud og forstår ham godt, fordi når hun bliver meget ond som hun er nu vil det komme til at gå ud over børnen.

    som sagt min kæreste har tre og jeg har to børn og allerede nu gør hun stor forskel på dem og det har været et problem i forholdet det sidste ½ år, og jeg og min kæreste ved godt at hun nu bare vil købe en masse legetøj kun til hans så mine børn ik for noget, og hun er også slem til at sidde og svine alle til foran den store af hans drenge og han forguder sin farmor og gør alt hvad hun siger, så hvis hun ik kan lide mig så kan han ihvertfald heller ik og ja det kan jeg jo ik arbejde imod og har heller ik lyst til det skal gå ud over børnen bare ked af at mit forhold skal ende pga hun skal opføre sig sådan forstår simpelthen ik man ik i det mindste bare viser sin søn lidt respekt og opføre sig ordntligt så han ik er nødtil at gå fra mig som han elsker hun må virkelig have en dårlig smag i munde, el nej tror jeg faktisk ik..


  • #30   15. aug 2011 marlene : jo det viser sig at hans eks er en rigtigt god ven med min eks og hun synes jo det kunne være rigtigt sjovt at ringe til ham og fortælle, svigermor har også fortalt hende alt hvad jeg mener om min eks og det er så ham jeg har børnen med, han skrev så en besked om hvad han havde hørt ude i "byen" og da jeg godt viste at mine kærstes eks var begyndt at komme ud hos sviger igen kunne jeg jo godt lække to to sammen da de ting han viste og der var blevet sagt om mig kun kunne komme fra nogle af mine nære jeg stolede på.

    Og for ca 3 uger sidde bed jeg meget sur på svigermor fordi hun gik langt over stegen med at sidde og svine min søn til overfor mig og der bad jeg hende om at holde sin kæft og hun ALDRIG skulle sige sådan om min søn igen, så viste godt at det kun kunne være hende når jeg kun har 4 mennesker jeg betro mig til.


  • #31   15. aug 2011 Jeg havde godt nok ikke fundet mig i sådanne grove løjer, og kunne min kæreste ikke tage mit parti i sådan en situation, jamen så havde jeg på alle måder følt mig bedre tjent UDEN ham....

    Synes bare du skal tage de skide 650kr, og kaste direkte i fjæset på med hende, og sige, så har vi to vist ikke mere hinanden at gøre! Og kan din kæreste ikke forstå/acceptere det, er han så virkeligt værd at samle på?!

    Meget skal man måske finde sig i, men en ting er sikkert, jeg havde ikke hverken accepteret eller fundet mig i den slags der, og 110% du kan finde en fyr der ej heller ville acceptere den slags, ej heller fra sin mor.... Jeg har i hvert fald fundet sådan en fyr!


  • #32   15. aug 2011 mor til theo: nej det er det slet ik kender bare mig selv når folk trædder nok på mig bliver jeg sku sur, og mener det her er at gå langt over stegen
    Det ender nok desværre med at vi går hver for sig det er ihvertfald der vi er lige nu fordi vi begge ik mener hans mor vil støtte os i at være sammen og jeg er han er bange for hun ville balnde børnen ind i det her og han vil selvfølgelig ik vælge mellem hende og mig så ja, surt et forhols skal slutte sådan her : (


  • #33   15. aug 2011 Sonne; pengene er sku ik det store efter som de skylder mig og min kærste 9000 kr, men er sku bare skuffet over det er det enste hun kan sige.

    Nej finder mig heller ik i det og vil aldrig sætte mine børn i en sitiosion hvor det kan gå ud over dem.

    Men ja ved sku ik hvad jeg kan forvente af mine kæreste det er jo ik første gang hun har såret mig, men han mener vi bare skal snakke om det med både ham og jeg ved at hun ik er til at snakke med så ja..

    IIIIIIIIIIii blievr sku så sur over nogel man stoler på kan ødelægge så meget der er sku ik noget at sige til at man lukker sig inden og ik vil dele sine tanker med nogle hvis det kan blive brugt mod en igen


  • #38   20. aug 2011 I er fandme seje tøser, at i kan holde det ud og lader det gå på jer. Personligt har jeg selv lige aflsuttet et forhold (4 måneder siden) på grund af svigermonster!

    Det værste er at det har skræmt mig fra vid og sans fra at få en ny kæreste. Hun kørte mig psykisk ned og er først nu ved at komme tilbage på sporet igen og være glad. Min eks han var passiv hele vejen igennem og det fortryder han så inderligt nu.

    Det er ærgeligt at det skal være på den måde, men jeg tager virkelig hatten af for jer der fortsætter en stædig kamp smiley


  • #39   20. aug 2011 I L jeg vil nok mere sige at jeg tager hatten af for dig, synes sku det er svære at gå fra ham end at blive også selv om det betyder man skal leve med hans mor ; )

Kommentér på:
Svigermor??

Annonce