{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

svigermor {{forumTopicSubject}}

nu er det sådan at vi skal holde dåb for den lille og vi har valgt at ikke at invitere min kærestes bror og hans dame.
det er dog min kærestes valg.
men så er der bare lige svigermekaniken fik direkte besked på igår at det fandt de sig ikke i, fortalte at jeg havde snakket meget med han ang det og det var hans beslutning.
så siger hun du ved at godt at der kommer koncekvenser af jeres valg og jeg tænker ja og hvad så jeg bestemmer jo ikke det.
men hvad kan jeg dog gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svigermor
  • #1   15. apr 2010 ignorere dem..

    det er jersom bestemmer smiley


  • #2   15. apr 2010 problemet er bare at det gør hun ikke.
    han sagde også blev vi inviteret til hans fødslesdag blev de også men det blev vi ikke. og hendes reaktion er bare at så kunne han da havde ringet til sin bror men hvorfor gør hans bror det så ikke selv i dette tilfælde.


  • #3   15. apr 2010 pernille det prøver jeg også jeg ved bare at der kommer en masse problemer nu igen og jeg orker det bare ikke.

  • #6   15. apr 2010 Glad for jeg har nogle Fantastiske svigerforældre.. ;P

    Men ja det er vel jeres valg, men tror egentlig osse hun bare gerne ville se hendes sønner enes :O) men vil i ikke have dem med så lad vær med at inviter dem.. smiley bare husk det er forsent at fortryde bagefter smiley


  • #7   15. apr 2010 Ignorer dem smiley

    Man skal kun invitere dem man har lyst til at invitere (derfor blev bl.a. min morbror ikke inviteret, jeg ville ikke ricikere han skulle dukke fuld op, men begge mine mostre kom (at den ene så ikek ville er en anden sag ;)) og min kærestes faster og mostre blev alle inviteret med..)


  • #8   15. apr 2010 kan også godt forstå at hun vil have at de enes men hver gang er det min kæreste der skal komme til dem og de er jo heller ikke fejlfrie.
    men når man sidder og siger jeg er da den dejligste svigerdatter ikke af en alder på 21 år og generalt at man lyver for at få mig til at fremstå dårligt. og man har ikke lov til at skrive følelser f.eks på face book uden navn generalt så tolker de og bliver sure over noget som de ikke ved om det har noget med dem at gøre og så forlanger de at man skal sige undskyld.
    jeg er bare så tossede i hovede over det og derfor valgte vi at de ikke skulle med når de ikke kan styre sig. eller han valgte at det passer mig fint for så skal jeg jo ikke bekymre mig om der skulle ske noget.. dog skal det siges at jeg har snakket meget med ham om det og om han nu var sikker


Kommentér på:
svigermor

Annonce