{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener du man kan tage ??
  • #1   4. nov 2010 Kommer an på om det er foto papir, karton eller alm. papir og størrelsen?
    Og om du har brugt en hel "ladning" blæk eller om du kun har brugt lidt?


  • #2   4. nov 2010 Der er tale om helt alm. kopipapir i str. A3 også i farvekopi.

    Har taget 24 stk. i A3 og 2 stk. i A4..



  • #3   4. nov 2010 1 kr. for A3 og 1,5-2 kr for A4 vil jeg mene er fair når man regner papir, blæk og sådan sammen... Hvis der er farve over det meste af papiret...

  • #4   4. nov 2010 A3 er altså en dobbeltside af A4, tror du tænker på A5 :O)

    Men ja det er faktisk ene farveillustrationer der er taget..


  • #5   4. nov 2010 Så vil jeg sige 3-5 kr. for A3 og 2 kr. for A4 når det er så meget farve.
    Blæk er dælemig ikke billigt (ikke til vores printer ihvertfald)


  • #6   4. nov 2010 Havde skrevet 2 kr. pr. stk. også regnet de 2 A4 ark ud til et A3 så altså 25 sider á 2,00 kr. men det syntes hun var meget...

    Skrev at jeg havde tjekket prisen på biblioteket hernede og andre steder hvor den faktisk var:

    Fotokopiering:
    A4 sort/hvid kr. 2
    A3 sort/hvid kr. 5
    A4 farve kr. 5
    A3 farve kr. 10
    Foreninger ½ pris

    Så syntes måske ikke at 2 kr. pr. A3 ark var urimeligt, det tager jo som du skriver en del farve og tager da også tid..

    Så dejligt lige at få bekræftiget det ikke er mig som er helt ved siden af den.. Tak :O)





  • #7   4. nov 2010 Det er du bestemt ikke smiley
    Håber du kan komme af med det uden at få underskud på det smiley
    En anden gang, så giv en pris FØR du printer, for det er da surt at ende med en mindre formue i print som du (muligvis) ikke kan bruge til noget.


  • #8   4. nov 2010 Godt det var dejligt at høre og det var enda print af noget som er udgået...

    Men ja man slår armene ud for at hjælpe og hvad får man så lige for det ??? Så ja det er sidste gang jeg gør det..

    Det koster så 30,00 at sende med posten og det kan jeg jo heller ikke lige lave om på..

    Men tak, så kan jeg godt hæve hovedet igen og sende det med god samvittighed når jeg har fået pengene for det. Ja og lukke indlæget, ville bare godt lige høre en andes mening om det :O)


  • #9   4. nov 2010 *smler* det var da så lidt. Sikke da en *censureret* at blive utilfreds når vedkommende selv har bestilt... Vedkommende burde betale hvad det koster og eller få ingenting!
    Men nu ved jeg ikke hvad det er du har printet om det vil være til at komme af med igen?


  • #10   4. nov 2010 Hvis hun ikke betaler får hun ingenting, så kan jeg sagtens beholde det og bruge til andet, men ja man skulle måske overveje hvad det koster at tage en farvekopi... :O)

    Men tak for dit B7 :O)


  • #11   4. nov 2010 Selv tak smiley
    Håbar på det bedst mulige udfald.
    Vi snakkes garanteret ved i en anden tråd smiley


  • #12   4. nov 2010 Synes nu sagtens du kunne have taget både 3 og 5 kr pr. side... Så synes IKKE du er urimelig overhovedet, og fragten må så blive den andens hovedpine.... Næste gang hedder det bare fx 4 kr pr. side A3 og så måske incl fragt???

Kommentér på:
Hvad mener du man kan tage ??

Annonce