{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

hvad mener du/I om dette???LANGT {{forumTopicSubject}}

hvordan ska jeg lige starte.. hmm
Jeg fødte min datter 25 sug 09 og da var jeg stadig sammen med hendes far, men så da hun var 12 dage gammel måtte jeg gi slip.
Han(og hans familie) har så åbenbart svært ved at acceptere/finde ud af at jeg ikke er en del af hans familie mere, gik fra ham 6 sep 09 me fik dog julegave af ham og en a hans forældre.. :S jeg havde så ham og et venne par her hjemme til nytår, og ja der tog han sig stortset ikk af sin datter de 4 dage han var her, og ja det var så da han så sin datter sidst, så det er over 2 mdr side han så hende sidst, og ja nu kommer pointen med indlægget.
Jeg skrev til ham over nettet (pga min mobil ikke virker) om hvad han har tænkt sig med Sofie(datter) om han vil være der for hende, om han vil være hendes liv hun er snart 7 mdr gammel, så synes han ska til at tage sig sammen hvis han vil være i hendes liv, fo siden nytår har han hverken skrevet eller ringet og spurgt til hende, men de gange jeg har skrevet sms om hvordan det går med hende er det korte kolde svar jeg får tilbage, og ja så her da jeg fortalte om jeg have fundet en ny kæreste og fortalte at hans datter er syg og på pencilin svarede han bar "tak skal du have"...
og det hele bunder sig også i at jeg har fundet mig en ny kæreste som er rigtig glad for hende og som gerne vil være der når hendes far ikke er der, men jeg har det sådan at hendes far ska være der hvis han nu vil, så li nu holder jeg min nye kæreste lidt på afstand eller hva man nu kan kalde det.. men hans svar på min besked var at han jo ikke havde tid de sidste 2 mdr fordi han sku gå på skole og nu er han ved at arrangere svende gilde og gøre klar til svende prøven her den 26/3..
men når han ikke vil svare hva så ? jeg vil jo heller ikk presse på ham, for han ska ikke tvinges til at være der for hende hvis han ikke vil.
hvad kan/skal jeg stille op, han vil gerne vi kommer den 26 marts til svende gilde, men det er kun måske vil kan da jeg ska i praktik og ved ikk hvornår det starter og sofie ska starte i dagpleje også i denne måned.. me hva ska jeg gøre???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad mener du/I om dette???LANGT
  • #1   7. mar 2010 du har helt ret, han er min eks og sofies far og SLET ikke mere end det..
    og ja det er rigtigt med at ha ikke lære hende at kende til en fest og hun ved jo ikke hvem han er, han ville også ha haft hende med til hans mormors begravelse i januar, men det ville jeg simpelthen ikke.. hverken jeg eller sofie kendte hende og ville heller aldrig komme til det..


Kommentér på:
hvad mener du/I om dette???LANGT

Annonce