{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

hvad ville du gøre? {{forumTopicSubject}}

Ja som skrevet i et tidligere emne så havde jeg en meget urolig nat... og hele dagen har jeg haft rigtig mange plukveer og mens ligende smerter on/off flere gange i løbet af dagen...

det der så er med det er at jeg egentlig har en aftale med en veninde om at jeg skal komme til århus imorgen... og er lidt i tvivl om jeg skal tage afsted... Jeg skal tage toget og det tager ca 45 at køre med det, plus at toget kun går en gang i timen... plus at vi bor lige en halv time fra hospitalet....

Min mor mener bestemt ikke jeg skal tage afsted, for tænkt nu hvis jeg går i fødsel mens jeg er deroppe... Hvad vil i mene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad ville du gøre?
  • #1   28. feb 2011 synes da klart du lige skal se tiden an og måske forklare din veninde at du ikke er tryg ved det, og så må det vente til bebs er kommet til verden, jeg ville nok ikke gøre det hvis plukveerne nev. men så igen fra man får veer til man er i aktiv fødsel kan der godt gå lang tid, men der kan også gå kort tid, så det ville være noget at en chance som ikke er værd at løbe efter min mening

  • #2   28. feb 2011 altså jeg har skam heller ikke tænkt mig at blive hjemme indtil fødslen... men nu er det bare fordi det er lidt langt væk og jeg ikke har køre lejlighed, men skal tage toget... tror det er det derfor jeg er lidt i tvivl... og ja, plukveerne er nogen der niver en del... men ja, det er nok en god ide lige at se tiden an....

Kommentér på:
hvad ville du gøre?

Annonce