{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.962 visninger | Oprettet:

hva skal de alle sammen kaldes?? {{forumTopicSubject}}

ja, hva skal vi gøre for at barnet nemmest finder rundt i alle navnene. nu tænker jeg jo så på mormor , morfar, farmor mm..

mine forældre er skildt, og har begge en mand og kone, min kærestes forældre er også skildt, og også de to har ny mand og kone..

så nu går den ikke kun med mormor, morfar-farmor,farfar for os..;( nogen som har samme problem og har fundet en løsning til det?

man kan vel ikke have to sæt bedste forældre? er helt lorst, og de skulle jo helst ikke kun kaldes deres navne. stakkels barn;P så vil gerne have det på plads il tiden, så folk os kan få afvide hva de skal være til barnet..

undskyld det blev lidt langt;P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva skal de alle sammen kaldes??
  • #1   26. jun 2008 Mormor, morfar, farmor og farfar kan være de biologiske og deres ægtefæller kan barnet jo kalde for bedste. bare et foreslag.

  • #2   26. jun 2008 Her er det også mormor og carsten, morfar og dorthe...

    Min venindes pige har mormor og bedstefar, morfar og bedstemor...


  • #3   26. jun 2008 michelle: hva kalder i så faderens forældre?

  • #4   26. jun 2008 mills: ja det er rigtigt. og hos os er ikke kun mine forældre skildt, men os kærestens, så skal man lige finde på 4 nye navne...

    Men som der bliver sagt, så tror jeg måske jeg vil overveje de biologiske at hadde det de er (farmor, farfar osv), og så resten bedste. men tror bare der er nogen som vil blive stødt. specielt svigermor, over at hades mans skal hedde bedstefar, men i sidste ende er det jo ikk deres beslutning..

    Det bare svært, for min familie har ALDRIG brugt det navn bedste, men kærestens side har, jeg ved dårligt hva det betyder:P


  • #5   26. jun 2008 ja, men ved ikke. vil gerne have de biologiske til at hedde det biologiske, men deres samlever ved jeg ikke om skal hedde navnet eller bedste. måske to af dem skulle hedde bedste og de andre to skulle hedde deres navne. det er bare svært, for ved jo ikke hvor let eller svært det er for den at lærer.. kan jo os måske lade samleverne selv vælge om de vil være bedste eller navn. bedste har vi jo ikk brugt, og mange sys det lyder gammelt..

  • #6   26. jun 2008 ja men der er tid nok enlig, kan bare godt li at have ting på plads;P har termin til december, faktisk d 24;P men det bliver højst sansynlige ikk den dag bebs kommer ud hehe;D

  • #7   26. jun 2008 nååh oki hehe, hvornår var din termin så

  • #9   27. jun 2008 Man kunne jo kalde dem som er biologiske farmor, farfar - momrmor - morfor, og så ders på hæng for bonus mormor fx..

    Det kanlder jeg min fars kone, hun er så bare bonus mor, og hendes forældre kalder jeg bonus farmor, farfar, mormor og morfar.. Beste lyder så gammelt?! hehe


Kommentér på:
hva skal de alle sammen kaldes??

Annonce