{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

skoldkopper- hva skal vi lave? {{forumTopicSubject}}

hmmm ja her i huset er fastelavn åbenbart altid lige med en syg victor smiley hna har altid været syg enten ved den årlige fastelavn vi skal til eller den i dp/bh. sisdste år havde han første fastelavn i børnehaven og blev syg så kom ikke med, men var frisk til den anden. idag har de så holdt fastelavn i børnehaven og her til aften da jeg puttede ham har han dælme fået skoldkopper smiley og vi skal bare til fastelavnsfest på søndag med farmor og farfar og morrmor og morfar osv og jeg kan jo ikke slæbe en smitte med smiley

hvor er det synd han glæder sig bare vildt og ved han skal sove 2 gange inden han skal afsted ihhh hvor er det synd for ham altså.

nå men så bryder jeg jo mit hovede med hva faen jeg skal finde på at lave med ham på søndag når de andre er afsted (hvis han ikke har feber osv) sys det er synd han skal være hjemme og glo når de andre er afsted. men jo også skide svært for filan vi skal tage hen når han ikke må smitte nogen :s

så kom glad med nogle input til hva vi kan lave som er meget sejere end fastelavn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skoldkopper- hva skal vi lave?
Kommentér på:
skoldkopper- hva skal vi lave?

Annonce