{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuld forældremyndighed..
  • #1   18. nov 2009 det kan du ik får. men mender han laver vold på jer bare. tro der skal være en god grun for det skal ske

  • #6   18. nov 2009 Hmm... Han er der bare aldrig og sidste weekend som var hans dukkede han ikke op osv osv... Tak for svarene... Jeg ringer til statsamtet...

  • #7   18. nov 2009 da min datte komme til. har more. det fuld forældremyndighed. men det ville jeg ik har hun har. så jeg søge om fælles forældremyndighed. det tro 1 år og 3 måder, for jeg fik det. og så var det også i rette for at får det

  • #8   18. nov 2009 * M & M *

    så sige til ham at du ville har overvåde på ham. når han har jer barn.,

    det kan godt lad sig gøre. har svle prøve det.


  • #11   18. nov 2009 Maries far er også ligeglad med hende... Det er heller ikke den eneste grund læg mærke til at jeg skrev osv... osv...

  • #12   18. nov 2009 at han er ligeglad og ikke kommer er desværre ikke grund nok til du bare for fuld forældremyndighed, det kræver han inten er voldig (det skal kunne bevises) eller han har en eller form for misbrug som gør han ikke er egnet, eller han er pædofil.

    min datters far dukkede heller aldrig op på hans tider og var ligeglad med alt, men han fik del af forældremyndigheden alligevel, og jeg startede med at sige at det sys jeg ikke han skulle have når han alligevel ikke var intr. i alt andet, og der fik jeg at vide ved statsforvaltningen at det var ikke grund nok, og det der ville ske hvis jeg ikke bare gav ham fælles så ville vi komme i retten, og der ville de dele den og jeg ville komme til at skulle betale alle retsudgifter advokat og sådan.


  • #14   18. nov 2009 det eneste der bare er træls er jo han til enhver tid kan komme og kræve at se hans barn, og så få lov til det, også bare søge fælles forældremyndighed, så får han det igen..


  • #16   18. nov 2009 min kærestes ex søgte fuld forældre myndighed da de gik fra hinanden, og han hverken drikker, er voldig og han overholder ALLE aftaler med hans piger, men alligevel gik de ind og gav hende fuld forældre myndighed pga det var nemmere for hende mht skole og børnehave når hun flyttede så langt væk med børnene,, så nej det kræver ikke det store og få det, det en skrøne at det skulle være svært, bare man har nogle plausible grunde til det

  • #17   18. nov 2009 hvis du skal have den Fuld forældremyndighed skal han enden være blivet væk i flere år eller vold /insest ellers er det rigtig rigtig svært at få den Fuld forældremyndighed...

Kommentér på:
Fuld forældremyndighed..

Annonce